ראפ עברי אנאלי

יושב אני ורע לי

בערב חול בנאלי

 ושום דבר לא בא לי

 רק ראפ עברי אנאלי

 

כלים יש בקלחת

כפית וגם צלחת

שר לי במקלחת

והיא בחוץ צורחת

 

חוש קצב מהתחת

חוש קצב מהתחת

צעקתה פולחת

 יש'ך קצב מהתחת

 

אבל אני בנחת

כמו זוג צעיר בשחת

הולך אני לקחת

לאף איזו מטפחת

 

ומבחוץ פולחת

צעקתה קודחת:

חוש קצב מהתחת

חוש קצב מהתחת

בכעס גם בנחת

יש'ך קצב מהתחת

 

חושב אני "מוזנחת"

ודאי צריכה לקחת

איזה כדור של נחת

גלולונת משמחת

 

אך היא עודה נובחת

ולא, ולא סולחת:

חוש קצב מהתחת

חוש קצב מהתחת

הולכת וצווחת:

יש'ך קצב מהתחת

 

חשבתי אז לקחת

איזו חופשה מוצלחת

על חוף ובלי משפחת

אך אוי! מפח אל פחת

 

ההיא גלויה שולחת

זו את הים צולחת:

חוש קצב מהתחת

חוש קצב מהתחת

ושוב נפשי שוחחת

חוש קצב מהתחת

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ניר רוזנר  On 26 באוקטובר 2010 at 9:34

    תשמע חייבים לקחת את השיר הזה ולהפיק אותו ליו טיוב (:

    תסלח לי אם אזרום ואוסיף עוד בית

    הגעגועים גברו, חזרתי למשפחת
    יוו יוו חוש קצב מהתחת
    איך שהגעתי, עם האישה במקלחת
    חמים הענינים פתאום היא נופחת
    יו מאן, חוש קצף מהתחת

    • tsoof  On 26 באוקטובר 2010 at 12:47

      אני מחזק את ידיך. תעשה מה שצריך 🙂

להשאיר תגובה

