שיר רכבת (טום ווייטס)

התרסקתי בבן יהודה

איך שאני יורד מקו 4

ושתיתי את כל הכסף

שלוויתי מחבר

הפסדתי הכל בטוטו

והלילה אפל כעורב

היתה זו ודאי רכבת שלקחה אותי ממך

אך רכבת לא תוכל להשיבני הביתה

 

 

מה הפך את חלומותי חלולים כל כך?

עמדתי בתחנה

ארון קודש בידי, ובקבוק

ואלף דרכי תשובה בהן לא אלך

והמשכתי ת"ק פרסה משם

מבלי להשיג דבר

היתה זו הרי רכבת שלקחה אותי ממך

אך רכבת לא תוכל להשיבני הביתה

 

אני זוכר כשעזבתי

לא טרחתי אפילו לארוז

פשוט קמתי ונטשתי

ללא דבר מלבד כסותי

וכעת אני מצטער כל כך

וזרוק פה, כה לבד

היתה זו הרי רכבת שלקחה אותי ממך

אך רכבת לא תוכל להשיבני הביתה

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

