גמד ומאמן (דיאלוג)

–        שלום אדון מאמן אישי.

–        שלום אלון.

–        רציתי לדבר אתך על בעיה שלי שיש לי שמאוד מפריעה לי. אני חושב.

–        בשביל זה אני כאן. דבר אתי.

–        אני נמוך.

–        למה אתה חושב ככה?

–        הרבה אנשים אומרים לי. הנה, עכשיו בדרך איזה נהגת צרחה עלי "רד מהכביש, "גמד".

–        אז נהגת קראה לך גמד. אתה לא חייב להאמין לה.

–        לא, אבל יש משהו במה שהיא אומרת. אני באמת לא גבוה.

–        למה אתה אומר את זה?

–        אדון מאמן, כמה אנשים אתה מכיר שדופקים את הראש במגירה של הסכום?

–        לא יודע. שמת אותה נמוך או גבוה, את המגירה?

–        מתחת לכיור המאמן.

–        אה, זה באמת נמוך.

–        כן.

–        וניסית לנשום לתוך זה?

–        איך?

–        לנשום, לנשום אלון. לכוון את הנשימות שלך לשאלת הגובה שלך.

–        אה, וואלה. לא נראה לי שזה יעבוד.

–        תנסה אלון, תנסה.

–        וזה יעשה אותי גבוה?

–        לא יודע אם זה יעשה אותך גבוה. אתה גמד. אבל לפחות תקשיב לנשימות שלך.

–        טוב.

–        חוץ מזה, תנסה לחשוב על הצדדים הטובים של זה.

–        איזה צדדים טובים אדון מאמן?

–        אתה לא מסתיר.

–        וואלה.

–        אם נופל לך שקל אתה לא צריך להתכופף כדי להרים אותו.

–        איך ידעת?

–        הבנתי לבד. וגם, אומרים שלגמדים יש זין ענק.

–        באמת ככה אומרים אדון מאמן?

–        כן. מה, לא נכון?

–        שלי לא כל כך גדול אדון מאמן.

–        למה אתה אומר את זה?

–        במבה.

–        מה במבה?

–        הזין שלי, בגודל של במבה.

–        וואלה? במבה רגילה או במבה אדומה.

–        לא יודע, אבל אתמול החברה שלי אמרה לי שהיא לא מוצצת לי כי היא מפחדת לבלוע אותו בטעות.

–        ככה אמרה?

–        ככה.

–        ניסית לנשום לתוך זה?

 –        לא.

 –        תנסה, תנסה.

 –        זה נשימות מאוד קטנות, אדון מאמן.

 –        ניסית לבדוק את זה אצל רופא?

 –        כן.

 –        ומה הוא אמר? 

–        אמר שהוא לא רואה את הבעיה. 

–        אה. תנשום, תנשום לתוך זה. זה יעזור. 

–        טוב. 

–        ותעשה הרבה מתיחות. 

–        לבמבה? 

–        לא לא, בכל הגוף. תחוש את עצמך. ככה תדע איך אתה חש ומרגיש ומה טוב לך. 

–        ולבמבה. 

–        לבמבה גם טוב מתיחות, אבל עדיף שתתרכז בלמצוא לו איזה ביסלי גריל. 

–        ומה אני אעשה בקשר לבחורות? זאתי תיכף מעיפה אותי. אומרת שחסר לה סיפוק. 

–        הממ. 

–        מה? 

–        תשמע, זה משהו שאני לא עושה בדרך כלל, אבל תרשום מספר טלפון. 

–        רשמתי, מי זאת. 

–        זאת הפוסטמה הכי נמוכה שאני מכיר. קוראים לה לילי. 

–        לילי? 

–        כן, לילי. לילי פות. 

–        והיא תעשה לי כבוד אדון מאמן? 

–        כן. גם כבוד וגם נעים. 

–        גם לבמבה? 

–        הבמבה תרגיש נוגט. 

–        תודה אדון מאמן, תודה. אני הולך עכשיו להתקשר. שתהיה לך שנה טובה.

–        גם לך אלון. רק תצא בזהירות, ואל תשכח לנשום!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • tsoof  On 5 בספטמבר 2010 at 11:11

    תודה רבה רבה לכל המגיבים. יפה מצדכם.

  • שלומי קוריץ  On 5 בספטמבר 2010 at 13:27

    תכניס לבלוג שלך את כפתור הלייק – תראה כמה יגיבו לך

  • ענבל  On 5 בספטמבר 2010 at 14:36

    אלפחורס, איך לומר? ממש מניפסט למאמנים..יא אללה איזה לא נורמלי אתה 🙂

  • נמרוד  On 5 בספטמבר 2010 at 23:44

    לגמרי שים פה כפתור לייק צפריר!

  • sahar  On 6 בספטמבר 2010 at 1:13

    אלפחורס אתה גאון! עם נגיעות של סוטה..אבל נסלח לך,,,

  • רוני  On 12 בספטמבר 2010 at 9:35

    במבה!
    גנב. מצחיק, אבל גנב.

להשאיר תגובה

