קווים לדמות השיח

שלום.

הלו?

שלום אדוני.

שלום, אני מתקשר כדי להביע תמיכה.

במה אדוני תומך?

אני תומך בהתנגדות.

התנגדות פסיבית?

לא, אני נגד זה.

אז אדוני תומך בהתנגדות אקטיבית?

לא לא, אני נגד.

אתה רומז שאתה בעד התנגדות מזוינת, אדוני?

תלוי.

במה זה תלוי אדוני?

זה תלוי אם היא בעד או נגד. אם היא בעד אז זה לא התנגדות מזוינת, זה סתם מזדיינת.

ואם היא נגד?

אז גם אני נגדה. אני בעד הכוחות המזוינים.

את מי אדוני מחפש?

את המשרד לפיתוח הנגד.

הנגב?

חס וחלילה! אני בעד הנגב.

אז אדוני תומך!

זהו שאמרתי, אני תומך בהתנגדות!

אז אתה בעד הנגד.

לא לא, אני נגד זה. אני תומך.

במי אדוני תומך?

אני תומך בהתיישבות.

ההתיישבות העובדת?

לא, לא אלה. יימח שמם.

אז במי?

אני תומך בכוח העמידה.

אז אתה תומך בהתיישבות העומדת?

תני לי לישון על זה.

בסדר. אז איך אני יכולה לעזור לאדוני?

איך אני יכול לדבר עם הממונה על התמיכה בהתנגדות?

אנחנו מתנגדים לתמיכה אדוני. אנחנו בעד להגיד את הדברים נכוחה.

אז את נגדי?

בך אני דווקא תומכת אדוני. זה לא אישי. אני יוצאת חוצץ נגד הנתמכים שלא מראים כושר עמידה.

אז את בעד ההתיישבות?

אני נגד הישיבה על ישבננו ובעד העמידה על עקרונותינו.

אני צריך לזחול על גחוני כדי לדבר עם הממונה על התמיכה בהתנגדות?

אני חושבת שהוא יתמוך בזה, אבל יכול להיות שבהתחלה הוא יראה התנגדות.

תגידי לו שעומד כאן אחד מראשוני המתיישבים שתמכו בהתנגדות.

איזה התנגדות?

התנגדות! התנגדות מזוינת, ססאמק.

אדוני, אני מתנגדת לטון הזה. אדוני ישב בעבר?

לכי תזדייני יה מתנגדת בעמידה, יה שוכבת עם תומכים.

אדוני סמולני זבל.

לכי יה שרמוטה של ערבים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

