פדרו ומיגל (ראיון אידיוטי)

מראיין: שלום לכורים הלכודים המחולצים מיגל ופדרו!

כורים: שלום, שלום.

מראיין: אתם לא חייבים לשבת על אותו כסא, אתם יודעים. 

מיגל: אה, כן, תודה. אנחנו רגילים לצפיפות.

פדרו: וגם כן למיגל יש אפטר שייב נהדר.

מראיין: חה חה. אז תגידו, מה עשיתם שם מתחת לאדמה בכל הזמן הארוך הזה?

מיגל: אה, אני לא בטוח שמותר לדבר על זה בטלוויזיה.

מראיין: למה?

 פדרו: עזוב. לא היה קל שמה. לא היה קל. במיוחד בהתחלה.

מראיין: ומה היה אחרי ההתחלה?

מיגל: אחרי שהתרגלנו היה נעים.

פדרו: עד שנגמר השמן מכונות.

מראיין: לא הבנתי, אבל נעזוב את זה. קראתי היום ידיעה סנסציונית לפיה שניכם עזבתם את הבית.

פדרו: כן, התרגלתי שמישהו מחבק אותי בחושך.

מראיין: ואשתך לא מתלוננת?

פדרו: היא שעירה מדי. מיגל יותר נעים.

מראיין: אה! וואלה! אה, אז אתם..

מיגל: אנחנו בפוסט טראומה. עד עכשיו אני נפוח מאחורה.

מראיין: בסדר, בסדר. נעזוב את זה. ספרו לנו, מה הדבר הראשון שעשיתם אחרי שחילצו אתכם?

מיגל: קנינו שמן קוקוס.

פדרו: ומשחה לטחורים.

מיגל: ואת הדיסק החדש של הראל סקעת.

מראיין: ומה התוכניות שלכם לעתיד?

פדרו: אנחנו מתכוונים להקים רשת של חדרי חושך

מיגל: men only.

פדרו: ולהשתתף בסרט על ההתמוטטות במכרה.

מיגל: גרסת men only.

פדרו: ולפרסם קנדומים.

מיגל: men..

מראיין: בסדר, בסדר. תפסנו את הפרנציפ. בעצם, מה שאתם אומרים לנו כאן זה שיצאתם מהארון.

פדרו: לא!

מיגל: מהמכרה, יצאנו מהמכרה.

ש: אני מתכוון שעכשיו אתם מעדיפים גברים.

מיגל: מה פתאום גברים! רק פדרו.

מראיין: יפה, ואיך ההורים שלכם עם זה?

פדרו: אבא שלי חי עם ארמדיל כבר 35 שנה אז הוא לא ביקורתי.

מראיין: יש משהו שאתם מצטערים עליו, בעקבות הקריסה במכרה.

מיגל (בדמעות): כן.

ש: מה.

פדרו (מייבב): השארנו למטה את הטוניקה הוורודה שלי.

מיגל (מתייפח): ואת הערכה לבניית ציפורניים.

שניהם ביחד (בוכים): ואת האוסף "ווג" שלנו.

מראיין: גבירותי ורבותי, כפיים לכורים המחולצים האמיצים, פדרו ומיגל!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יונתן  On 24 בינואר 2011 at 18:43

    אני לא מאמין שקראתי את הגועל נפש הזה עד הסוף.

    • tsoof  On 24 בינואר 2011 at 19:41

      הכי אני אוהב קוראים פוזיטיביים. תודה. אל תשכח לחזור!

להשאיר תגובה

