דיאלוג מקרי (וקצר)

זוג לפני פגישה עם הורי החבר (וגם שיר אלוהי)

הוא: שומעת בובה, יש דברים שלא סיפרתי לך על ההורים שלי.

היא: למשל?

הוא: אבא שלי. יש אתו בעיה קטנה.

היא: מה?

הוא: הוא מקלל כל הזמן. משהו מטורף.

היא: הא, תסמונת טורט. שמעתי על זה.

הוא: לא. הוא סתם חרא של בן אדם.


היא. הא.

הוא: ואמא שלי

היא: מה איתה?

הוא: היא מיכל קוטג'.

היא: מה?

הוא: כן. והיא בת 54, אז את מתארת לך את הריח. וגם העיצוב חרא.

היא: אוי אלוהים. רגע, אז איך הם עשו אותך?

הוא: כן. זה די מגעיל.

היא: ואיך היא ילדה אותך?

הוא: מותק, לא לדבר על זה. אני משתדל לא לחשוב על זה

היא: בגלל זה אתה לא אוכל מוצרי חלב?

הוא: כן, מאז הסיפור עם שמעון אחי, שהיה אקטימל קטן במקרר. עד היום קשה לי לחיות עם עצמי.

היא: הו, מותק!

הוא: (שותק בעצב)

היא: מותק?

הוא: כן.

היא: תגיד, אול יש מצב שגם אתה תתחיל לדבר אתי מלוכלך לפעמים?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נועה ערבות  On 3 בפברואר 2011 at 16:06

    נו מילק טודיי???? :-))

  • מני  On 3 בפברואר 2011 at 16:21

    ני מילפ טודיי?

  • שלומ  On 3 בפברואר 2011 at 19:50

    מסכן שמעון. גם היה לו קר וגם צוואר שמנמן.

  • גל.  On 13 בפברואר 2011 at 0:21

    שכחתי שיש לך בלוג.

    איך אומרים "זה מעולה" ויוצאים נונשלנטיים? אה, כן;
    זה לא רע, החרא הזה.

    • tsoof  On 13 בפברואר 2011 at 8:14

      תודה 🙂 בנון שלנטיות, כן?

  • yobi535  On 27 בפברואר 2011 at 22:15

    מכמיר לב.
    אם הבורגנים/חמישיה קאמרית היו קיימות,הייתי מכניס אותך לצוות הכותבים מיד [לצערי אין לי קשרים שם] (:

Trackbacks

להשאיר תגובה

