פורום שרינו לענייני

ראש ממשלה: למה הם מפגינים?

שר האוצר: לא יודע. כואב לי בצד.

שר הביטחון: זה בגלל מחירי הדלק. אני יודע. אני לא מנותק מהעם.

ראש ממשלה: מה עם מחיר הדלק?

שר האוצר: גבוה.

ראש ממשלה: למה גבוה?

שר האוצר: היינו צריכים כסף.

ראש ממשלה: למה היינו צריכים כסף?

שר האוצר: תשאל את שר הביטחון.

ראש ממשלה: לא חשוב. נוריד את מחיר הדלק.

שר האוצר: ומאיפה נביא את הכסף?

ראש ממשלה: תחשוב על משהו. ניקח מכולם.

שר הביטחון: אבל אני לא נותן.

ראש הממשלה: למה?

שר הביטחון: כי לקחתם לי את הרמטכ"ל.

ראש ממשלה: בסדר. יובל, לך תביא לנו שווארמה וקולה.

שר הביטחון: וצ'יפס. תביא צ'יפס.

שר החוץ (צועק מהחדר הסמוך): וארבע סביח.

שר האוצר: ומי ישלם?

כולם: אתה.

שר האוצר: שופכים את דמי. עשיתם לי אמבוש. דקרתם אותי מאחורה.

שר הביטחון: ותביא גם הרבה חריף

שר האוצר: אבל אני שונא חריף. אני פרופסור!

שר הביטחון: אתה צריך לרדת אל העם. תלמד מאיתנו.

שר האוצר: למה?

שר הביטחון: כדי להביא שווארמה. לך כבר!

ראש ממשלה (אחרי שיובל הולך): יפה אהוד. אני אוהב את היכולת שלך להניע אנשים.

שר הביטחון: תודה מותק. ותגיד לי אם אתה רוצה להחליף אותו. יש לי יופי של מועמד בשבילך. וגם מבין בקרקעות.

ראש ממשלה: טוב. מה קורה במצרים? יש הערכות?

שר הביטחון: לא יודע. הפגנות וכאלה. רוצה הערכת מצב?

ראש ממשלה: זה בגלל הדלק, נכון?

שר הביטחון: נראה לי.

ראש ממשלה: ולא תיתן לי קצת כסף כדי להוריד את מחירי הדלק פה?

שר הביטחון: לא יכול.

ראש ממשלה: טוב טוב. אבל את השווארמה הפעם בלי חריף. תבוא גם אתה לקראתי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

Trackbacks

להשאיר תגובה

