הטור שלי

אני רוצה טור. טור קטן. טורון. לא, באמת. בעל טור זה הבעל זבוב החדש. תראו מה עשה הטור בשנים האחרונות. כמו נדל"ן. 30 אחוז בשנה. אתה מקבל טור קטן היום, ובעוד 20 שנה זה כבר ירושה לילדים.

ותראו לאן אפשר להגיע היום מטור. קודם כל אתה יכול להתקדם. אתה יכול לקבל שני טורים. אתה יכול לקבל עמוד, אתה יכול לקבל מוסף משלך, לערוך עיתון, לעשות ריאליטי, להנחות תוכניות בטלוויזיה, לנהל תוכניות. ואני, אני אהיה פצצה של מנהל תוכניות. כל התוכניות יהיו משוגעות עלי מרוב שאני אהיה מנהל תוכניות משובח, ואחרי זה, כמו בעל טור אולי ארוץ לראשות הממשלה. לא יודע. אולי. לא מאשר ולא מכחיש. לא אני אמרתי את הדברים הללו. דברי הוצאו מהקשרם.

ואיזה טור שיהיה לי! טור מסעדות, טור רכב, טור ספורט, טור מוזיקת פולק! איזה טור! טור תחקירים! אני אנהל חקירות ואפיל ממשלות, אוציא המונים לרחובות ואמלא איצטדיונים. מי לא יקרא את הטור? יקראו אותו במטוסים ובאוניות ובממשלה ובכנסת ובבית המשפט העליון. יקראו אותו מעוטרינו ונטורינו ופטורינו ומפוטרינו. יקראו אותו אפילו בחורינו ובחוריהם בא-טור. זה טור שישיב עטרה לסורה. ולטורה גם. טור-טוריה!

הטור שלי יטריד, יעורר מחשבה, ימליץ על מתכונים, ישפיע, יניע, יהדהד את משוגות העם ואת מאווייו הכמוסים. טור של העם ולמען העם. טור שיהיה הבן של כולנו, טור שיוציא אותנו מלבנון ויכניס אותנו לעזה, טור שיראה לטורקים מה זה! טור שיחזיר את גלעד, טור שיפריח את השממה, טור שישיב את הכבוד הלאומי, טור.. טור.. טורבוביץ' בכלל!

אבל בינתיים, גם טור קטן יספיק. לא טורפדו ולא טורבינה ולא טורבו. טורון. טורונצ'יק. פרופיטורול.

עכשיו אני. תורי. טורי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יעל  On 15 בפברואר 2011 at 19:09

    נפלא!
    לקרא טור ולנוח

  • רוני  On 16 בפברואר 2011 at 0:20

    קח, מותק, קח. רוצה טור אורח בבלוג שלי?
    צחקתי הרבה וטוב. נשיקות.

  • שלהבת'יה  On 16 בפברואר 2011 at 15:49

    כדאי לעשות משהו בחיים לפני שמקבלים טור.

    • tsoof  On 16 בפברואר 2011 at 16:35

      בטח, בעלי טורים רבים עשו לפני כן שורות.

  • אלה  On 18 בפברואר 2011 at 11:17

    השתכנעתי. קח
    (וקח ת'הצעה של רוני. טור אורח זה הכי)

  • yobi535  On 27 בפברואר 2011 at 11:04

    מילא.נסלח לך ששכחת את טור דה פראנס.
    עינגת אותי בטורך הצנוע והבלתי יומרני.
    חח טורי איימוס.. עכשיו הבנתי.. וואו איזה קליפ מדליק.נפלא.הייתי מוכן להצטלב איתה.אפילו סייברספייסית בעיתון של צפרירוש.
    תודה בנאדם!
    המשך.
    אנו מכורים טוטאל.

    • tsoof  On 27 בפברואר 2011 at 12:52

      הטור דה פראנס נשמט בכוונה. לא מצאתי לא מקום כאן. וזה באמת שיר נהדר. הייתי מכור אליו בסיקסטיז.

להשאיר תגובה

