הבלוג מברך את קוראיו בפורים שמח (וידאו)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On 16 במרץ 2011 at 23:12

    גם אני אוהבת כל אחד ואחד ממך, דביל מתוק שלי.

  • עומרדב  On 17 במרץ 2011 at 6:23

    חתיך

  • עירא  On 17 במרץ 2011 at 11:25

    כמו שועית או כמו פייז'או? 🙂

    אהבתי את המבטא הברזילו-פולני. הכרתי כמה אנשים נהדרים עם המבטא הזה טבעי מהבית 🙂

    חג שמח

    • tsoof  On 17 במרץ 2011 at 11:38

      עירא! אני בן לאמא ברזילאית. זה לגמרי מבטא מהבית 🙂

      עומר: מה זה קשור חמוד? עכשיו לחזור בבקשה לארון.

      רוניצ'קה: תודה על הסושי מותק. מת עלייך אחי בעולם.

  • עירא  On 17 במרץ 2011 at 11:52

    אני יודע על המקורות, אחו-רוני. אני פשוט בטוח שאתה לא מדבר במבטא הזה ביומיום, לכן ראיתי את זה ראוי לציון 🙂

  • אינגה מיכאלי  On 18 במרץ 2011 at 0:01

    מה זאת אומרת לגרוזיניות לא???

    • tsoof  On 18 במרץ 2011 at 7:58

      😉 אופס. יש יוצאות מן הכלל.

להשאיר תגובה

