סטטוסים וציוצים

אנשים מרבים לחפש סטטוסים מקוריים לפייסבוק וציוצים מצחיקים לטוויטר. גם אני ככה. בקיצור, נזדמן לידי מטמון קטן של סטטוסים וציוצים משומשים במצב מתקבל על הדעת. אז הנה, אל תגידו שאין.

(ואם זה לא מספיק תגידו. יש עוד)

  1. כל שנה בחמישה עשר בנובמבר אני נזכר בפעם הראשונה שאמרתי לעצמי: שמעון, שים עלייך טייטס ורוד, נוסעים לפרק את השופלדוזר של אברום מהפלחה
  2. כל יום בתשע, כשהילדים במיטה, זה מרגיש קצת כאילו הצלחתי לברוח מאלקטרז
  3. אם זה נראה כמו ברווז, נשמע כמו ברווז ומריח כמו ברווז, אפשר לקבל פולקע?
  4. ככל שאת נותנת יותר ככה את מקבלת יותר
  5. אתה יכול להיות פושע מלחמה, רוצח סדרתי, עורך דין או סתם דכאוני, אבל שום דבר לא יגרום לך לשנוא את עצמך יותר מהסלייס האחרון של דומינוס פיצה
  6. ברכות למנכ"לית סטודיו סי על הולדת התאומים רז ורזית
  7. כל לילה הוא מוות קטן. כל בוקר הוא מוות גדול
  8. לפעמים אני אוהב להשתין על תכשירים לבדיקות הריון, רק כדי לראות איך הם יגיבו
  9. לפעמים כל מה שאדם צריך זה ליטוף, חיבוק, נגיעה עדינה, ראש כרות של סוס במיטה
  10. בראשית ברא אלוהים איזה סם מטשטש ממש מצוין. ובאמת, למי אכפת מה הוא עשה אחר כך?
  11. תקופה קצרה לאחר שהחל לבשל שעועית, נשר זנבו של האדם הקדמון
  12. תראה היא אומרת לי, ערפל מכסה את הכביש. איך אני אראה, יה מטומטמת? ערפל מכסה את הכביש
  13. יחסי מין זה כמו סקס, רק עם קונדום
  14. סקס עושים בתחבולות או לא עושים בכלל
  15. עובדה פיזיקלית: חרא של יונים יאט את נפילתו וימתין עד שמישהו יעבור למטה
  16. חתול זה תחליף לאהבה. זה שורט, זה יורק, זה משיר שערות בכל מקום ובסוף זה זורק אותך מהמיטה
  17. שני בנובמבר 2010, לורד רוטשילד היקר, החלטנו לרדת מזה. על החתום, ארתור ג'יימס בלפור
  18. לפעמים אני חושב על כל הנשים ששכבו אותי ונורא מתרגש. ומתחשק לי תמיד לומר להן, ככה, מעומק לבי: הלוואי שהייתן בהכרה
  19. זיקפה היא ההסבר ההגיוני לרוב התופעות הבלתי סבירות בעליל שאתם רואים מסביב
  20. אני חושב שאשתי מרחיבה את המונח נוהל שכן
  21. שמתם לב שאנשים הרבה פחות מטרידים אחרי שהם מאבדים את ההכרה?
  22. במודיעין, השקט של הלילה מפנה את מקומו אבל שום דבר לא בא במקום
  23. מה שנפלא בשבת בבוקר זה שזה תיכף יעבור
  24. כל מעשה טוב שאתם עושים, תקדישו למישהו. אני, אין מצב שאני מחרבן בלי הקדשה
  25. חכם סיני זקן מת לי בכניסה לבניין
  26. היא היתה כל כך חרמנית שהמצבה שלה היא מסך מגע
  27. פעם, ההורים שלכם היו רואים פסוקו של יום ואז מזדיינים. אני יודע, מחשבה קשה
  28. חוות דעת של ילדה בת שלוש על בננה, שנת 2010: זה לא דבש. זה רקוב
  29. ניתקתי קשר עם המציאות. כבר הרבה זמן היא מתנהגת בצורה לא סבירה בעליל
  30. עצרו את מכונות הדפוס! הן נמלטות!
  31. אין מראה יפה יותר מילד. מתרחק
  32. להיות אבא זה הדבר הכי טוב בעולם. זה וסביח
  33. לקוראינו בירושלים: עשינו כל שיכולנו לעשות
  34. לקוראינו בירושלים: אין דבר
  35. כבר הרבה שנים אני מכוון פסנתרים והם בכל זאת טועים בדרך
  36. גבר תקין תמיד מבואס שהוא לא מזיין. אפילו כשהוא מזיין, הוא מבואס כי תיכף הוא לא יזיין
  37. בטירונות למדתי לפרק נשק בארבע שניות. עשרים שנה אני מנסה להרכיב אותו בחזרה
  38. שאלה לגולשים: יחסי עם אשתי עלו על שרטון. הלכנו לדבר על זה על כוס קפה. האם עלי לשלם על הכלבה או לא?
  39. שימוש ארוך טווח בווינדואוז הוא ההכנה האולטימטיווית לנישואים
  40. הותר לפרסום ונכבל למגרסה
  41. אני אוהב לרוץ בפארק. מזכיר לי את אירופה. תחושה ששוב כל היהודים נמלטים
  42. מאחורי כל אישה חונה עומד גבר על סף התמוטטות עצבים
  43. לבחורות יפות אני מוכן לסלוח על הכל. אפילו שהן, נגיד, מתפשטות ומתחילות להתחכך בי
  44. אלוהים שומר על ילדי הגן. אז כשהוא מסתובב אני שם להם רגל
  45. חבר שלי עשה אתמול מסיבת פיג'מות לעשר ילדות בנות עשר. היה פגז. עבר כמעט חלק למרות הסליפ אובר, עד שבעשר וחצי הוא התקשר בדמעות לאבא שלו, בן 94 בחיפה, שיבוא לקחת אותו כי הוא לא יכול יותר
  46. נולדתי שמאלני ואמות לא רלוונטי
  47. ערה? כן! אז תזיזי את האוטו מהחניה שלי, יה שרמוטה
  48. אשה עושים באהבה או שעושים בכל זאת
  49. אני כל כך רוצה סיגריה שביטלתי את המנוי להארץ
  50. חמאס: סיכלנו ניסיון התנתקות מהוט
  51. נמצא גור לברדור פרוותי ומ ה מ ם בפנקס פינת וייצמן. הבעלים מתבקש למהר לבוא לקחת אותו. ולהביא שפכטל
  52. תמורת תשלום, אני כותב גם פרו-בונו
  53. יש בקרים בהם אתה מתעורר. לא אוהב אותם
  54. אף סדנת ניהול כעסים לא תעזור כשאתר הפורנו החביב עליך דורש פתאום סיסמא
  55. תיכף שוב אחלוף ברגל ליד מגדלי צמרת של אקירוב. הכי אני אוהב שם את הכלבים עם הבוטוקס
  56. סבתא, מילא הבטן, למה הביצים שלך כל כך שעירות?
  57. כל משבר הוא הזדמנות למין אוראלי
  58. כל פעם שאשתי עושה סקס היא חוזרת הביתה מחייכת
  59. לכל השואלים, בכור דימונה עובד עוד מהסבנטיז איש התחזוקה שמעון איטח, שהתפקיד שלו לצ'פח את כל מי שנשען על השלטר של הטיל עם הפצצה. עם פנסיה צוברת והכל. פעם אמסלם מהחימוש החליק, עבר את איטח ודפק את הראש פונקט בשלטר והוריד אותו, אבל היתה בעיה במגעים, ובזכות זה אנחנו מנהלים מדיניים סבירים יחסית עם אירן
  60. היום אקים מערך שירות לקוחות מעולה. נא להמתין
  61. מלחמת יום כיפור היכתה בי פעמיים: קודם נפצע דודי בתעלה ואחר כך הופיעו שלוש קצינות בדלת ואמרו לי בצער: זה האייפון שלך. הוא לא יחזור
  62. אלי, תן לי את האומץ לשנות את מה שביכולתי לשנות, את הכח להשלים עם מה שאין ביכולתי לשנות ואת התבונה לגמור בחוץ בפעם הבאה
  63. התעוררתי במצב רוח כל כך חיובי שהתחלתי לעבוד על פיצ'ר אנימציה חדש – במבי 3, טבח השארים
  64. דה מרקר קפה הוא ההוכחה שאפילו כדי להגיע לגהינום, צריך יוזר וסיסמא
  65. לאור המצב הקשה אספר לכם מה היתה אומרת סבתי זכרונה לברכה כשהמצב היה נהיה קשה. הייתי נכנס אצלה בבית עזוב ומדוכדך והיא היתה אומרת לי: משה (זה כי אז עוד היו קוראים לי דוד). הייתי אומר "מה סבתא?" היתה אומרת: "מותק, תביא לי את המאפרה"
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אלירז  On 5 במאי 2011 at 13:09

    שלח קורות חיים דחוף למולי שגב.
    ארץ נהדרת צריכים אותך.

    • tsoof  On 5 במאי 2011 at 14:08

      שלחתי, אבל הרזומה שלי לא כל כך מצחיק

  • אריק  On 5 במאי 2011 at 15:07

    מגה-לול!

  • מיה  On 5 במאי 2011 at 20:14

    גאון! נהרגתי מצחוק 🙂

  • ברונשר  On 5 במאי 2011 at 21:09

    מעולה. כל אחד מהם פנינה

  • שיקו  On 6 במאי 2011 at 22:53

    מצחיק לי 🙂

  • אח קטן  On 10 במאי 2011 at 21:56

    מלא טובים
    62 הורס

  • !David The King (@duduzamir)  On 7 בדצמבר 2012 at 13:37

    גדול אתה!!

להשאיר תגובה

