עוד סטטוסים וציוצים

אמרתי לכם, יש לי מזווה מלא. אז הנה. עוד כמה. משומשים במצב רעוע.

  1. אם נגרש את הקשישים, הפיליפינים יעזבו בעצמם
  2. משפחה זה בשביל שברגעים שממש גרוע, מישהו ייגש, יחבק, ילטף – ויגיד לך בשקט: אמרתי לך, מטומטם
  3. מה שטוב בלעשות שפגט זה שאתה מאבד את ההכרה עוד לפני שאתה מקבל את הרצפה בביצים
  4. זכרו שמה שחשוב זה הדרך, לא היעד. במיוחד אם אתם נוסעים לפתח תקוה
  5. אני רוצה להודות להורי שהביאו אותי עד הלום. בעיקר על זה שהם לא ממשיכים אתי מכאן ואילך
  6. מה שנהדר בגני שעשועים לילדים, זה שיש שם המון מקומות שעליהם אתה יכול לתלות את עצמך
  7. לפעמים, כשהילדים מושלמים ומביאים מאיות והמורה מרוצה והם מחונכים וסימפטיים ואינטליגנטיים וללא מוחטה, אני כמעט סולח להם שהם נולדו
  8. נמצאת איתנו מנכ"לית איי.אי.ג'י. חוה פ. שפירא. אני מבין שזיינת קרנף. נכון קושניר, כששוכבים בבית עם רגל שבורה, זין של קרנף הוא בהחלט פלוס ענק
  9. מכל הדרכים לרומא, הכי אני שונא את ז'בוטינסקי ברמת גן
  10. יו סיי טומייטו, אנד איי סיי תמותי
  11. חזה קטן זה מאוד חמוד. במיוחד אם מחוברים אליו ציצים גדולים
  12. זה נורמלי שהחתול מתגנב מאחורי עם הסכין שף שלי? י
  13. הרב עובדיה יוסף מזהיר מפני השתלטות גורמי דת קיצוניים על השלטון במצרים
  14. והיום, טיפ מיוחד ליום המשפחה: תישארו רווקים
  15. אינטלקט אצל נשים עושה לי את זה בטירוף. בטירוף. כמעט כמו ציצים. אבל ציצים לגמרי מספיק לי בפני עצמו
  16. הערכת אמ"ן: שליט מצרים הבא צפוי להיות ערבי
  17. "כל סיגריה שאתה מעשן מכניסה לגופך 43 רעלים". ססעמק! ואני הייתי בטוח שזה טופו! י
  18. אני לא אתאבד לעולם, אין שום טעם לגרום למשפחה סבל אם אתה לא נמצא שם כדי ליהנות מזה
  19. הבעיה הגדולה ביותר של ההסברה הישראלית היא המציאות
  20. תראה היא אומרת לי, ערפל מכסה את הכביש; איך אני אראה, יה מפגרת, ערפל מכסה את הכביש
  21. שכנה שגומרת זה כמו מהפכה אצל מדינה שכנה: כמה מרגש, ככה לא רלוונטי
  22. לא מבין למה עושים לישראל דה-לגיטימיזציה בעולם. בשביל זה יש ממשלה בישראל והיא עושה את זה מצוין
  23. חלית? נפצעת? תמות כבר!
  24. הרעש ביפן הועלה לדרגת 9.0 בסולם ריכטר לאחר מותו
  25. מקורות זרים מוסרים משהו באנגלית
  26. הצורך של הורים לחתן את ילדיהם הוא הצורה המכוערת ביותר של הנקמנות
  27. נשים שמדברות על טכנולוגיה זה מחרמן נורא. במיוחד כשהן ערומות.
  28. שייטת 13 עצרה צונאמי בדרכו לחופי ישראל
  29. נורא קל לרגש אנשים בפייסבוק. באמת. כולה צריך לכתוב "פאפי מת :(". כולם יבכו ויעשו לייק ויכאבו את כאבך. גם אם פאפי היה קצין בגסטפו
  30. נתניהו הביע צער על הרג החפים מפשע היום. והתרגשות לקראת הרג החפים מפשע מחר
  31. לטרוריסטים שביצעו את הפיגוע: ידינו הארוכה עוד תשיג אותכם ותעשה לכם קיצי קיצי בגב
  32. הורים יקרים, השבוע הוא שבוע הבריאות בבית הספר. אי לכך, השבוע הילדים מתבקשים לא להביא לבית הספר סיגריות ואלכוהול
  33. אלי ישי הזמין את גולדסטון לארץ ונערך לגרש אותו בחזרה
  34. לקראת הפסח: משפחתו של אבי כהן תתרום את אבריו לנזקקים
  35. משפחתו של אבי כהן הסכימה לתרום את אבריו של אבי נמני
  36. דרך ארץ קדמה לתורה, אבל אז באה התורה והחליטו לרדת מכל העניין הזה של הדרך ארץ
  37. שלום, תפסת אותי בזמן לא טוב. אני יכול לא לחזור אליך לעולם?
  38. ההסברה הישראלית: אתם לא מבינים. היתה לי ילדות ממש מחורבנת
  39. בכל שנה באביב חוגגים אוהדי הפועל את חג הקיזוז
  40. ויאמר משה לפרעה, שלח את עמי! ויען פרעה: אי אפשר, אתם בהתחייבות ל-36 חודש
  41. מוות לערבימוש
  42. עכשיו בגרופון: לזכור ולא לשכוח במחיר של לזכור בלבד
  43. רק מעטים יודעים: אם משמיעים את הצפירה לאחור, שומעים את "מעלה מעלה מעלה" של צביקה פיק.
  44. לא משנה כמה פסולת אתם מייצרים בפייסבוק – יהיה מי שימחזר אותה
  45. העיניים שלה היו עמוקות כמו תהום. כמו ים. הרגשתי שאני נשמט מגופי וצונח אליהן, צולל פנימה, אל תוך המעמקים התכולים – ואז נדבקה לי מדוזה לתחת
  46. כאן יוקם מרכז. מסביב יוקם מסביב
  47. מכירים את זה שבוכרי ענקי קופץ לכם מהשיחים וצועק "זה לא אני זרקתי את הוואזה של גברת פומפרניקל. זה היה שבתאי"? לא מכירים? גם אני לא
  48. שבת בבוקר! עוד חמישה וחצי ימים עד סוף השבוע!
  49. אשתי ואני שיחקנו ברופא וחולה. אחרי רבע שעה היא הלכה לטלפון לבקש חוות דעת נוספת
  50. חזרתי מבדיקות איי.קיו. שאלתי כמה יצא אז הבוחן אמר "עזוב, ממילא לא תבין"
  51. היו לי פעם עקרונות, שכבתי עם כולם
  52. טלפנית: שם. אני: צפריר. טלפנית: איך? אני: צפריר. טלפנית: איך? אני: משה
  53. זה עתה חזרתי מסדנה מ ד ה י מ ה עם מתקשרת בורמזית . שרנו ליקום, הקשבנו לרחש הגלים, גילינו אמיתות חדשות, דיברנו על הכל והתחברנו לצד המעודן שבאדם. היה מ ד ה י ם!!! ולבןזונה שחסם אותי בדאבל פארקינג, לקחתי את הפרטים שלך ואתה עוד תשמע ממני יה מיץ זבל מכוער, שתמות!!י! לילה טוב אהובים
  54. יבוא לך בובה, יבוא לך, אמרתי לה. אחרי יומיים הכירה אותי לאמא שלה. וגם אצל האמא שלה עשיתי פסח. ככה אחי, גם את הבת וגם את האמא
  55. שלום, 374 שקל. מבצעים? לא. בקבוק יין? לא. תרומה לאקי"ם? לא. תרומה לתנו לחיות לחיות? לא. תרומה לעובד זר? לא. אמץ לוחם? לא. מעוניין לזיין אלמנה מדוכדכת?  טוב קחי חמש שקל ותני לי ללכת
  56. כשאשתי גומרת שומעים אותה ממרחק של חמישה בלוקים. אני יודע כי זה המרחק שלי מהבית של החבר שלה
  57. אשתי לא שותה אלכוהול מאז הלילה שבו הסכימה להצעת הנישואין שלי
  58. לבא שמתכנן להשיק שירותים מבוססי מיקום: אני צריך להשתין בליפסקי פינת פנקס
  59. כמה זמן לדעתכם סביר להשאיר את הילדים בבוידעם?
  60. בבאזל ב-1897 הרצל הראה לי אייפון ואמר שזה לא יעבוד לפני שיהיו אפליקציות. אז התחלנו לקנות מהערבים ביפו. אפליקציה אחרי אפליקציה. אף אחד לא הבאמין שזה יילך, אבל הרצל אמר. לא היתה ברירה
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אלירז  On 7 במאי 2011 at 19:29

    נו, חזרו אליך כבר מקשת?
    אגב, תנסה להכניס לאח הגדול מתמודד עם השם שלך.
    זה יעזור עם הטלפניות.

    • tsoof  On 8 במאי 2011 at 0:07

      אוקיי, הפעם כבר לא הבנתי 🙂

  • אלירז  On 8 במאי 2011 at 0:20

    טלפנית: שם.
    אני: אלירז.
    טלפנית: איך?
    אני: נו, כמו זה שזכה באח הגדול.
    טלפנית: אה, אלירז. איך כותבים את זה?

להשאיר תגובה

