בלוגולדת

והיום, חברות וחברים, נחגוג יומולדת שנה אחת לבלוג, ונעשה כן בהתרגשות רבה. או שלא, כי אין לי שוב דבר תבוני להגיד על העניין.

כן כן, אני זוכר, לפני שנה לא היה פה כלום, רק חול וחול ועוד חול. ולא תגידו חול איכותי. חרא של חול, עם אפס חינוך ובלי שירותים עירוניים. חול גס, מחוספס, חול שלא ייצא ממנו כלום. חולירע.

ותראו מה שנהיה כאן עכשיו, בלוג עצום ורב: 113 רשומות, 85 מנויים, 27 אלף כניסות ועשרות אלפי מילים. מילים ומילים עוד מילים. לא יודע איך חוגגים את היומולדת הזה. בינינו, אין לי שום דבר נבון להגיד עליו, ועוד חצי שעה אני נוסע לחיפה, לראות משחק אליפות. ממש כמו הפעם הראשונה לפני 27 שנה. לפיכך לא רק שאין מה להגיד על הבלוגולדת הזה, תיכף גם ייגמר לי הזמן לכתוב אותו.

בשבוע האחרון הבלוג הזה ידע זינוק חסר תקדים במספר הכניסות, המנויים והתגובות. ככה זה עם פוליטיקה, אתם יודעים. לא נותר לי אלא לקוות שהנכנסים – חדשים כוותיקים – יישארו ויגידו  "הכותב זבל" גם כשאני כותב פחות על ימי זיכרון ויותר על הזיכרון הפרטי שלי, האמיתי והלא אמיתי. כי הרי, פה זה בלוג של סיפורים, אז המציאות מתבקשת לשבת בצד ולא להפריע.

תודה שבאתם לכאן. אתם מוזמנים להמשיך ולבוא ולהביא גם חברים. והנה שיר בשבילכם. כתבתי בעצמי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רועי רוטמן  On 16 במאי 2011 at 17:59

    "הכותב זבל" זה ה-"As you wish" החדש, יא זבל.

  • יעל א  On 16 במאי 2011 at 18:52

    הכותב זבל אורגני מקורי ומשובח מהסוג שמתמכרים אליו.
    מזל טוב זבל, תמשיך להפריח

  • אשתך  On 16 במאי 2011 at 19:25

    מזל טוב, מותק

  • לין  On 16 במאי 2011 at 19:59

    ♫♫♥♥♥♫♫ ♫♫♥♥♥♫♫ HAPPY BIRTHDAY ♫♫♥♥♥♫♫ ♫♫♥♥♥♫♫
    מילים..מילים..אוהבת את המילים שלך המון המון מזל טוב ילד יקר

  • הלנה (ה) מיתולוגית  On 16 במאי 2011 at 21:22

    ()

  • הלנה (ה) מיתולוגית  On 16 במאי 2011 at 21:22

    שכחתי שהפורמט הזה,
    לא מקבל סוגריים
    ובכן –
    פתח סוגריים –
    סליחה,
    אני רק להגיד,
    מתי הספר?
    סגור סוגריים.

  • avivamishmari  On 16 במאי 2011 at 22:46

    הכותב אינו יודע מה הוא סח, ובאופן משובח. מזל טוב חמוד.

  • tsoof  On 17 במאי 2011 at 8:23

    תודה לכל המברכים הנחמדים עד מאוד!

    הלנה: שאלה טובה. כרגע אין ספר. יש בלוג.

  • אלירז  On 17 במאי 2011 at 10:49

    אלטון ג'ון???
    יכול להיות שאתה באמת מתרגש?
    ברכות. תמשיך לקרוע אותנו מצחוק ודמע.
    יש לך בלוג נפלא.

    • tsoof  On 18 במאי 2011 at 11:43

      את ללא ספק אחת הסיבות הטובות ביותר לכתוב כאן. תודה, אלירז.

  • itamarzo71  On 17 במאי 2011 at 19:29

    מזל טוב

  • Edit Coleman  On 17 במאי 2011 at 22:04

    אלטון? קצת קיטש מדי, לא?
    אבל זה כל היופי בנוסטלגיה, שמותר… כמו שמותר ללכת לראות משחק במקום להמשיך את הפוסט, נו, שויין.
    אבל העיקר זה שהחיים ממשיכים, ולך תחווה חוויות ומחשבות, כדי שיהיה עוד מה לקרוא.
    מצטרפת לתגובה של יעל, אתה זבל, אורגני, משובח, וממכר
    כה לחי!

    • tsoof  On 18 במאי 2011 at 11:45

      למרות חיבתי הניכרת למוזיקה אחרת, שקצת מזכירה את הדברים שאתם שומעים בבית (ערימת היפים מקסימים שכמוכם), אני מאוד אוהב את אלטון ג'ון. והשיר הזה הוא משהו מיוחד לגמרי. כל כך מיוחד שהוא מזכיר לי את יונתן, ואת הרי יודעת כמה אני אוהב את יונתן.

      חוץ מזה איזה כיף לי שאת קוראת! זה טוב כמעט כמו טיול. מתי טיול?

      (ותודה גם)

  • Edit Coleman  On 18 במאי 2011 at 12:23

    אני חושבת להמשיך לקבוע-ולדחות עד אוגוסט, ושגם אז ירד גשם בכרמל… אפשר אפילו לעשות מזה כסף לא רע, הורדת גשם…

להשאיר תגובה

