משהו קטן על טוויטר, ג'ודי מוזס וערוץ 2

בערב שבת עשיתי משהו שאני לא עושה אף פעם: הדלקתי את הטלוויזיה כדי לראות כתבת חדשות בטלוויזיה. למה? כי הכתבה היתה על טוויטר, מקום שאני שורץ בו לא מעט בשנה האחרונה.

אני מודה ומתוודה, לא הצלחתי לראות את הכתבה עד תומה, בעיקר כי הכתבת השכילה לעשות את הלא יאומן: לגרום לטוויטר להיראות בדיוק בדיוק כפי שהוא – רק להיפך. הכתבת, לא זוכר את שמה, הצליחה לקחת את המקום הווירטואלי הכי חכם, הכי מצחיק, הכי מתקדם, הכי פחות בנאלי במקומותנו, ולהפוך אותו לכתבה על ג'ודי מוזס, שהיא, ובכן, הכי חכמה, הכי מצחיקה, הכי מתקדמת, הכי פחות בנאלית במקומותנו – רק להיפך.

באמת, אני מנסה להעביר את הפוסט הזה בלי לכתוב דברים רעים על הגברת הראשונה של הלא כלום בישראל, אבל טוויטר שאני מכיר הוא ההיפך המוחלט מציוצים על מצב הציפורן והאימון האישי של ג'ודי. בטוויטר שאני מכיר יש אירוניה מזוקקת, סרקזם חד, ציניות חריפה, הומור יבש, מר, גס ומטורף. בפיד שלי בטוויטר מדברים האנשים הכי חכמים, הכי מצחיקים, הכי ליברלים, ובערוץ 2 משדרים כתבה על ג'ודי, שאפילו כשהיא כבר מצייצת משהו לעניין, הוא נבלע בתוך המיית הכלום שלה.

טוויטר הוא יופי של מקום להיות בו, ולא כדי לעקוב אחרי ג'ודי או אסי עזר או סלב דרג גימל אחר. טוויטר הוא יופי של מקום כדי לשמוע את הרחש של האינטלקטואל הישראלי הצעיר והבועט, את הליברל המיוסר, את התל-אביבי האינפנטילי ואת ליצני החצר, שפזורים לאורכו ורוחבו של המרחב הווירטואלי המצומצם הזה.

בטוויטר תשמעו את האמת מההפגנה האחרונה, תשמעו על ההרצאה הכי שווה בעיר רגע לפני שכולם יודעים עליה, תשמעו על צו איסור הפרסום של מחר בבוקר ותחדדו את הסרקזם שלכם עם טובי המוחות בסביבה.

וחוץ מזה, בר רפאלי מעלה תמונות שחבל לכם על הזמן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביטל  On 5 ביוני 2011 at 0:44

    האמת לא ראיתי את הכתבה…ואני לא מצטערת כי המוני התגובות שראיתי,הנזעמות,הכועסות והנעלבות גרמו לי להבין שגם אני הייתי נפגעת.אני מודה ומתוודה אני לא כותבת הרבה אבל נהנית מאוד לקרוא מכיוון שכמו שאמרת,טובי המוחות נמצאים פה.
    לא ג'ודי ולא אסי מעניינים אותי כמו שאנשים כאן מעניינים…חבל שלא השכילו לעשות ולהיכנס קצת יותר לעומק ולגלות מהו באמת ובתמים טוויטר ומיהם באמת האנשים החשובים פה!

  • רקרוי  On 5 ביוני 2011 at 0:47

    טוב שאתה כותב מידי פעם ולא רק מצייץ. זה מזכיר לי שאתה לא באמת אידיוט. כתוב מצויין ומצחיק.

    • tsoof  On 5 ביוני 2011 at 1:17

      תודה. זו הפרגון הכי מעאפן שקיבלתי בחיים שלי 🙂

  • צחי  On 5 ביוני 2011 at 1:06

    מדוייק

  • אודינקה  On 5 ביוני 2011 at 1:14

    צוף, כרגיל, חד, בהיר, תמציתי, מרגש ומדוייק.
    שמחה שאתה חלק מההמייה המרתקת שלי.

  • איילת  On 5 ביוני 2011 at 1:15

    מצויין, ונכון כל כך.

  • tsoof  On 5 ביוני 2011 at 1:18

    (תודה על התמיכה של כולם. רואים שאתם צייצנים)

    (כלומר, מי שלא מצייץ עשוי לחשוב אחרת)

  • דניה  On 5 ביוני 2011 at 1:55

    לא מצייצת ובכל זאת סגורה על זה שאתה-מה-זה-צודק

    • דניה  On 5 ביוני 2011 at 2:01

      אה וגם לא ראיתי את הכתבה, אבל, אמרת ג'ודי ניר מוזס, אמרת הכל…

  • yuvalrahamim  On 5 ביוני 2011 at 7:41

    יכולת פשוט לא להדליק את הטלויזיה

  • גל חן  On 5 ביוני 2011 at 9:01

    אמרתי את זה פעם ואומר את זה שוב: אל תעשו טוויטר בעברית, כל הסחים יבואו!!
    או במילים אחרות: מה 'כפת לך שככה זה הוצג? אני מסתכנת בהצגת עצמי כתל אביבית הגנרית המתנשאת וכדומה, אבל בתכל'ס, אני מעדיפה שיחשבו שאני כותבת על ציפורניים מאשר שילוב של בדיחות נכבה וסקס. יש הרבה פחות סיכוי שיטרחו לגגל אותי. 🙂

  • sharonavni  On 5 ביוני 2011 at 9:47

    אני מניח שכמו שג'ודי אינה פרט שמעידה על הכלל, כך הטוויטר שלך אינו כזה. כך ששוב אנו חוזרים לממוצע, והממוצע של היוזר בטוויטר הוא.. ג'ודי. היא הכלל.

    • tsoof  On 5 ביוני 2011 at 10:18

      אני מסרב לקבל את הטענה הזאת. אפילו אם היא נכונה, אני מעדיף את הבועה שלי.

      • sharonavni  On 5 ביוני 2011 at 10:19

        אתה בין היחידים שיודעים שהם מנותקים וחיים עם זה בשלום. זה מעיד על חיבור עצמי. לפחות 🙂

  • ניב קלדרון  On 5 ביוני 2011 at 10:12

    אהבתי את הכתבה בערוץ 2 רק להפך.

  • מיה  On 5 ביוני 2011 at 10:25

    מצוין 🙂

  • הבבס האח הגדול  On 5 ביוני 2011 at 10:25

    מה אפשר לצפות מהמדיום של האתמול? הרי התקשורת, היא מעוז רפיסות המוח וההתרפסות לפני בעליה הון ומשרתיהם. אין שום צורך לצפות ממנה לכלום.

  • דקלה  On 5 ביוני 2011 at 10:48

    בטוויטר יש בעיקר את התל-אביבי האינפנטילי שחושב שהוא האינטלקטואל הישראלי הצעיר והבועט או הליברל המיוסר.

  • ג'יימס  On 5 ביוני 2011 at 10:57

    ליצני חצר FTW !

  • אלדד  On 5 ביוני 2011 at 14:09

    לרגע חשבתי שאתה כותב על מכון ויצמן. טוויטר זה המקום בו מתכנסים המוחות הכי מבריקים? יותר נכון זה המקום בו מתכנסים הנודניקים הכי גדולים שמשקיעים הכי הרבה זמן בניסוח טוויטים שיציגו אותם כמוחות הכי גדולים.

  • מירי  On 5 ביוני 2011 at 15:58

    לא אגזים אם אגיד שלא פעם לקרוא אותך גורם לי להאמין. באמת ובתמים, שבשביל אנשים כמוך המציאו את המקלדת.
    תבורך. אתה וכל אות שיוצאת לך. כאן ובכל מקום שאתה מביע את עצמך
    תמשיך. בבקשה!

  • אדמירלית  On 5 ביוני 2011 at 16:47

    מסכימה עם אלדד.
    או שמא ההברקה הגדולה היא לקרוא לבן של ג'ודי הומו כפי שעשית לפני כמה ימים? וואו איזה גיבור…NOT
    רובכם עסוקים כל היום בללעוג לג'ודי לבלות כמו כבשים באותם המקומות ועל הדרך להצחיק את עצמכם נורא. חי חי חי.ךםך
    מענין איפה ג'ודי ואיפה אתם…

  • tsoof  On 5 ביוני 2011 at 17:55

    לכ—ל המפרגנים, תודה. אתם מאוד נחמדים.

    דקלה: יתכן, אבל הוא כותב מספיק טוב כדי להיראות אינטלקטואל.

    אלדד: לרגע הצחקת אותי. כשהמשכת לקרוא חשבתי שאתה נשמע מאוד מתוסכל. חבל.

    אדמירלית (!?): איפה ג'ודי ואיפה אנחנו?

    • אלדד  On 5 ביוני 2011 at 18:19

      אז אני מבין שבטוויטר מסתובבים גם הפסיכולוגים הכי טובים.

      • tsoof  On 5 ביוני 2011 at 19:23

        אהל איפה הם ואיפה ג'ודי.

  • itzikhil  On 5 ביוני 2011 at 19:25

    תיאור מדוויק של תאונ הרכבת שהייתה הכתבה הזו,אולי באמת אי אפשר להסביר מה זה טוויטר.ישאר לנו יותר 😛

  • GuySoft  On 5 ביוני 2011 at 21:05

    העלתי את הכתבה של ערוץ 2 על טוויטר ליוטיוב. אתם מזמנים להוסיף הערות ותגובות ציניות: http://youtu.be/ItpidKk37YU (וגם למי שפספס)

  • Oded  On 6 ביוני 2011 at 21:31

    נפלא ביותר.

Trackbacks

  • […] ומבולקה בקרב הכותבים שאני קורא מהגיגיהם. צפריר בשן אף פירסם פוסט ברוח זו , וכך הוא מספר: אני מודה ומתוודה, לא הצלחתי לראות את […]

להשאיר תגובה

