לפעמים צריך לכתוב שיר

שואלים אותי מה אני רוצה לכתוב, ואני אף פעם לא יודע לענות. אז הנה, דוגמא: אפילו שאמצע יום עבודה, לפעמים צריך עשר דקות כדי לכתוב שיר. קחו, תלחינו.

נסענו כבר רחוק, חזרנו חזקים

נשארנו כאן בלילה, עוד רגע חבוקים

הלכנו אל החושך, נשרפנו מהחום

הגענו עד הסוף, ושבנו עד הלום.

 

אני ואת, אנחנו, הפכנו כבר אחד

אני ואת ביחד, הלב שלי בצד

אני ואת אחד, אז מה נשאר ממני?

אני ואת ופחד, ורק אני אינני.

 

בחג אנחנו שנינו, וילדים וגם הורים

בחול, שלובי רגליים, זרועות וצווארים

אני עם התסביך, ואת עם הגיטרה

אני כותב שירים, את מלחינה ושרה.

 

אני ואת, אנחנו, הפכנו כבר אחד

אני ואת ביחד, הלב שלי בצד

אני ואת אחד, אז מה נשאר ממני?

אני ואת ופחד, ורק אני אינני.

 

בלילה את נרדמת, אני סופר סודות

חולמת על דרקון, אביר ואגדות

את נאנחת חרש, מגששת אט אלי

אני מצטנף אל רז, חורץ אט את כתלי.

 

אני ואת, אנחנו, הפכנו כבר אחד

אני ואת ואת ביחד, הלב שלי בצד

אני ואת אחד, אז מה נשאר ממני?

אני ואת ופחד, ורק אני אינני.

 

נסענו כבר רחוק, חזרנו חרבים

נשארנו רק עוד רגע, קשים וכואבים

הלכנו אל החושך, נשרפנו מהחום

הגענו עד הסוף, לא שבנו –

אתא יום.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שביט  On 10 ביולי 2011 at 12:47

    שמע- לפעמים אתה לא יודע עד שמישהו בא ומנסח במדויק. תודה

    • tsoof  On 10 ביולי 2011 at 16:57

      תודה יקירי. לא יודע מה ניסחתי במדויק, אבל אני שמח שזה מדבר אליך. היה כיף לראות אתכם. וחוץ מזה אתה יחיד ומיוחד. לך תעשה את הדברים שדיברת עליהם. ייצאו רק דברים טובים.

  • רוני  On 10 ביולי 2011 at 15:15

    זה מאוד מוצלח. התרשמתי וקצת הופתעתי שאתה יודע לעשות את זה.

  • Ruby Telefus  On 10 ביולי 2011 at 17:38

    אדון בשן היקר, אתה מזמרר באיכותיות לירית כשם שאתה כותב, מקווה לשמוע את זה באיזה יום בציירוף לחן ראוי. שאפו.

  • מזי  On 10 ביולי 2011 at 17:45

    לגמרי נקרא כמו משהו שמישהו צריך לשיר אותו ויפה שעה אחת קודם. מישהו אמר הכנסה פסיבית?

  • tsoof  On 10 ביולי 2011 at 18:04

    רובי: תודה יקירי.

    מזי: פסיביות זה אני. 🙂

Trackbacks

  • By בית הזכוכית » ארכיון » אנחנו on 14 ביולי 2011 at 16:13

    […] ולתת פה משהו שעבר בקושי שבוע מהרגע שראתי את המילים שלו בבלוג הסיפורת הטוב ביותר שאני מכיר, גומרים הולכים של […]

להשאיר תגובה

