איך לא זכיתי בפרס נובל (הכאה על חטא ערב יום הכיפורים)

האמת שהשבדים התקשרו  והציעו לי את פרס נובל לפני שכטמן. אמרו לי או נובל או אייפון 5. ביקשתי אייפון. הרבה אנשים זוכים בנובל, אבל למי עוד יש אייפון 5?

חזרו אלי אחרי כמה שעות ואמרו שאין אייפון 5, אבל אני עדיין יכול לקבל פרס נובל. ביקשתי אייפד 3. לא היה להם. אמרתי "זין עליכם" וניתקתי.

נתנו לשכטמן.

למחרת הם התקשרו והציעו לי לבוא ביום שישי לקחת את פרס נובל לשלום. שאלתי כמה כסף זה. אמרו לי מיליון וחצי דולר.

דווקא משתלם, חשבתי, ואז נזכרתי שכבר קבעתי פילאטיס, אז שאלתי אם יש מצב לפרס נובל לספרות.

 שאלו אותי מה כתבתי, אז סיפרתי להם שיש בלוג וששלחתי פעם משהו לצרצרפיס. דווקא התעניינו. שאלו כמה לייקים קיבלתי, וכאלה, וגם אם יש בזה כסף ואם יש מצב שאני מקורב לשופטים במפעל הפיס. ואיך שהם מדברים אתי – בשבדית, כן? – ככה אני מתמלא פתאום בחרטה על כל הפעמים שפגעתי בג'ודי מוזס וביאיר לפיד, ועל זה שלפעמים אני קצת מרמה בספירה של הסטים בפילאטיס ועל זה שלא באמת השקעתי יותר בללמוד שבדית.

והכי הצטערתי על זה שלפעמים אני מסתיר את העצוב במצחיק ואת העדין בבוטה ואת הרגיש באדיש. הצטערתי על הבדיחות הטובות והרעות שהתחבאתי מאחוריהן כדי לא לומר את האמת.

 אז סליחה, אני מתנצל על כל אלה.

ואם בעוד איזה ארבעים שנה אתם רואים פרס נובל באזור פנקס, תרימו טלפון. למה הוא בליינד מחפש אותי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • stupidalarm  On 7 באוקטובר 2011 at 16:56

    עמוס עוז יהיה בסדר, אל תדאג.
    תמשיך לכתוב, נמשיך לקרוא.

    צום קל, ותודה על הכתיבה שלך קטע אחר קטע.

    • tsoof  On 7 באוקטובר 2011 at 19:01

      תודה רבה 🙂 רבה רבה!

להשאיר תגובה

