מארש עם סגולה

אני כוסית מטומטת, אני כוסית מטומטמת

על ב.מ.וו חולמת, ונעל מהממת

אני כוסית בלי טיפה של מוח או תבונה

שונאת את הגויים, יוקדת אמונה.

אני עארס מהגהינום, אני עארס מהגהינום

מזבל את הכנרת, חוצה באור אדום

אני עארס מהשכונה, אני עארס מהמגדל

ימותו הערבים ומי אתה בכלל?

אני ישראלי יפה, אני ישראלי יפה

אוכל רק עשבים ולא שותה קפה

אני ישראלי מקסים, בטריקו וסנדל

רק בלי החרדים, וגם בלי המפד"ל.

אני אל"מ בקבע, אני אל"מ בקבע

אני איש של ערכים וביטחון וטבע

אני אל"מ בקבע, עם דם על הידיים

עם פנסיה מגיל שמונה וכולכם על הזין.

אני ארץ אבותינו, אני ארץ אבותינו

עם ביטחון ודגל, וגבול בולם שונאינו

אני ארץ אבותינו ואין עוד מלבדי

וזאב בעור של כבש, ונמר טורף עוד גדי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Ruby Telefus  On 10 באוקטובר 2011 at 16:55

    נושא הבשורה, שאפילו לא משלמים לא עפ"י השורה. תבורך צדיק הדור, יא צופיקו.

  • אלדד  On 11 באוקטובר 2011 at 0:31

    אני נעלב שלא התיחסת אלי…

    אני מתישב ביו"ש, אני מתישב ביו"ש
    אצלי גאולת הארץ תמיד בראש
    אני מתישב יהודי, נשמע לדין תורה
    וכופר במשפט המדינה ללא מורא.

להשאיר תגובה

