הדירה של דפני – רקוויאם לחלום

ב-1 ביולי מצאתי לדפני דירה. לא משהו מפואר, כן? סטנדרטי, צנוע. שש מטר רבוע עם רבע כיוון אוויר ומזרון מתנפח ומקרר 22 ליטר של אמקור משנות השבעים המוקדמות. בגלריה, המזרון. והמקרר. אז נכון, לא תגידו אקירוב, אבל דירה בבוגרשוב. ובקושי 4600 ש"ח לפני ארנונה. לא תיקחו?

כבר היינו על סף חתימה. היתה מרוצה בטירוף עד ששאלה איזה קומה. הסברתי לה שזה קומה ארבע וחצי. אמרה לי "אבל יש פה רק שלוש קומות". סירבה להבין שצריך לעבור דרך המזווה הדמיוני של השכן האלכוהוליסט המטריד מינית מקומה 2. נפלה העסקה. ולא תגידו לא מצאתי שוכר אחר, כן? עשרים דקות אחר כך נכנסו זוג צעיר עם שני ילדים וחתול וחטפו את היחידה. חטפו אותה!

מאז אני מסתובב אתה בארץ, והשרמוטה סרבנית שחבל לכם על הזמן. לא מוכנה להתפשר על כלום. הצעתי לה שרפרף במזנון הכנסת. אמרה דביק. הצעתי לה תחנת אוטובוס במעלות תרשיחא. אמרה שתשקול (לא חזרה אלי). הצעתי לה מכונת צמר גפן מתוק משופצת אדריכלית אצל דוד שלי ראובן בטובא-זנגריה. אמרה שהיא מנסה להוריד סוכר. הצעתי לה פריקאסט צה"לי מסרטן עם תקרות אזבסט גבוהות בנבי מוסא! עם בעל בית חבל על הזמן, מוכן ללכת לקראתה במזגן ובגזיה! לא לקחה בגלל בעיות תחבורה.

ובינתיים כל העם לוחץ עלי למצוא לה דירה. ושלטים ופוסטרים וסטיקרים, כולם אומרים לי "בוסקילה, אתה חייב להחזיר את דפני הביתה! דפני היא הבת של כולנו".

אבל זהו. עכשיו אני בדרך לקרית מלאכי. שמעתי אחד שמה משכיר את הקרטון של הדיוידי שארפ שהוא קנה במגה ב-99 שקל. פריים לוקיישן. רצה לחלק את זה לשלוש יחידות, אבל אמרתי לו שיחכה למה יש לי בשבילו שוכרת סלב. אפילו לקחתי מתווך מצרי שיעזור לי לסגור עסקה. נראה לי זהו. הגיע הזמן שנמצא. השבוע דפני חוזרת הביתה. ביום שלישי בעזרת השם.

תאמינו לי, אני מתפרק מהתרגשות מהעסקה. וכשהיא תיכנס במדרגות של הקרטון עין אחת לא תישאר יבשה. אתם שומעים אותי? אפילו עין אחת!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אלה בשן  On 16 באוקטובר 2011 at 11:01

    נהדר

  • Gal.  On 16 באוקטובר 2011 at 11:06

    🙂

  • ELDAD MISCHARI  On 16 באוקטובר 2011 at 13:10

    מקסים כרגיל.
    ואם נחשוב יותר לעומק, צריך להודות לדפני וחבריה. אלמלא המחאה החברתית גלעד שליט לא היה חוזר הביתה. בריאליטי שאנחנו חיים ההפקה בהנהלת ביבי צריכה מסרונים בשקל וגלגל הצלה כדי לחזור למדד אחוזי ההצלחה.

  • נמרוד  On 16 באוקטובר 2011 at 14:53

    אדיר

  • אסתי סגל  On 16 באוקטובר 2011 at 15:11

    מחודד כתמיד.
    תענוג.

  • עדי בן יעקב  On 16 באוקטובר 2011 at 19:02

    עוכר ישראל.(אגב הקרטון בקרית מאלכי? הושכר כבר לגברת ישראל כץ לחברת כוח האדם שלה שמעסיקה עובדים חקלאים, אבל שמעתי שיש שאצל משפחת קצב כנראה מתפנה הבותקה של השומר? אפשר לדבר עם ליאור….)

  • tamarsho  On 17 בנובמבר 2014 at 5:47

    במקרה הגעתי לפוסט הזה. איך חלפו שלוש שנים ודבר לא השתנה.
    (מה פתאום שום דבר! נבחרת יש עתיד נכנסה לכנסת עם 19 מנדטים, עשתה מהפכות, העבירה רפורמות!).

    מה, לא?

להשאיר תגובה

