האופיר אקוניס של כולנו (רגעים בזמן)

לרגל חוכמתו הנדירה, הבלוג מביא ציטוטים של מקורבים לאופיר וגם כמה מפי התבונה עצמה!

בזמן שמאות אלפים בישראל התפללו לשלומו של אילן גרפל, אוכלי הסושי בתל אביב הקריאו שירה של רטוש ולגמו מיץ דומדמניות באצטלה של צדק חברתי! שיתביישו, אני אומר, שיתביישו.

(אופיר אקוניס)

"אני זוכרת אותו כשרק נולד. היה לו שיער בדיוק כמו עכשיו. ואיך שיצא חיפש מקרופון, וגינה את אמא שלו על האוזניים. היא היתה כל כך גאה".

(מאשה, אחות מיילדת בסורוקה)

"לא הבאנו לו כאפות. מס וחלילה. היה לו עורף שמתאים פונקט לקרמבולה ולטחולים. כאפות היינו מביאים למיסז'ניקוב".

(יעקב בוקובזה, חבר לספסל הלימודים)

"הוא נורא אהב לשיר. היה הראשון בגן שלמד את גינה לי גינה לי".

(טובה, גננת)

"אחותו ואני היינו יוצאים בי"א. כל פעם שהיינו ננעלים בחדר שלהם, הוא היה מגרד את הדלת וצועק שהוא מגנה. עד שיצאתי אליו פעם אחת. ישר אמר לי 'באתי לגנות ויצאתי מחוזק'. בכל זאת שברתי עליו ואזה. צדיק, תאמין לי. צדיק".

(משה בהרוזן, חבר ילדות)

"באמת מישהו עצר אותי השבוע בראשון ושלח איגרת לחזק את תושבי הדרום".

(דוד, נהג, אשדוד)

"מחר נקיים מחאה נגד המחאה. מבטיחים".

(דפני ליף, תל אביב)

"כל מה שאני יודע למדתי ממנו. חוץ מהקטע עם השיער, אבל אני מנסה, באלוהים, אני מנסה".

(רגב קונטס, תל אביב)

"הוא המנהיג שלו כולנו".

(ברכה כהן, פתח תקוה)

אני דואגת למיקי בוגנים. הוא מנסה לעשות לי אקוניס כבר חודשיים. הוא הולך ודועך. ניסינו הכל. הכל! אני קוראת לאופיר: רק אתה יכול להציל את מיקי! רק אתה!"

(ג'ודי מוזס, משרד החוץ)

"זה לא צדק חברתי אם י"א3 יוצאת לערב כיתה בלי לספר לי".

(אופיר אקוניס)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שאול סלע  On 30 באוקטובר 2011 at 14:29

    מתוך תגובה בבלוג של יוסי גורביץ'

    אופיר אקוניס: שירת בתפקיד שמזוהה בדרך כלל עם שמאלנים בעלי תסרוקות מזעזעות אף יותר משלו – ככתב צבאי במפקדת קצין החינוך הראשי

להשאיר תגובה

