נזכרים בארבעה בנובמבר

רגע לפני יום הזיכרון לרצח רבין, הבלוג כינס דמויות נבחרות שעמדו במוקד היום ההוא, כדי לעצור ולהיזכר בלילה ששינה את חיינו.

יורדים במדרגות, הוא ושמעון, אני עולה, מוציא את האקדח, ואז רבין קולט אותי ואומר "אתה לא מתבייש? אתה לא רואה שאנחנו באמצע רצחרבין פה"?

(י. עמיר, סטודנט)

יום קודם אני קולטת ארנק משגע מעור קרוקודיל. אמר לי "תקני לך". אמרתי לו, "יצחק, יש לי הרגשה רעה". ובאמת באותו לילה חטפתי שלשול מהגהינום.

(ל. רבין, מיושבות דיקסי)

יומיים לפני הרצח כולם כבר ידעו. ויקטור צ'נדלר תפס אותי ואמר לי, יגאל, 100 שקל שאתה לא יורה בו. לא היה עלי, למה ירדתי על סביח. וגם בגלל המיתון.

(י. עמיר, תפרן)

דווקא היתה לנו התראה ממוקדת. יום לפני אשתי שאלה אותי אם להקליט את קרוקודיל דנדי בזמן רצחרבין, אבל אני שואל אותך: קרוקודיל דנדי 2?

(כ. גילון, סטודנט למדעי האבטחה)

איך שהם גמרו לשיר שיר לשלום ועמדו לרדת, הוא תופס את שמעון ואומר "בוא נשיר משהו של מירי מסיקה". יריתי בו. מישהו היה חייב לעשות את זה.

(י. עמיר, פרגמטיסט)

המורשת של אבא שלי זה דמוקטיה בלי פשרות, עד הסוף. דמוקרטיה לפני הכל! בלי בג"צ ובלי בצלם.

(ד. רבין, פוליטיקאית דואלית)

איך שאני אומר "ממשלת ישראל מודיעה", פתאום אני קולט את פואד דרך הסורגים של יולדות ג', טוחן סמבוסק זעתר. נפלט לי ה"בתדהמה".

(א. הבר, מקורב)

בשבוע שאחרי רצח רבין, יכולת לשוט בחלל יחד עם מייג'ור טום, ועדיין היית שומע את קולות הפקיעה של קרומי הבתולין בין רוטשילד לפנקס.

(משורר נזכר)

למה, בסוף העונה השנייה של משחקי הכס לא יורים ברבין? ולמה שם זה לגיטימי?

(י. עמיר, מבקר תרבות)

האמת, המדינה המשיכה לי גם אחרי שירו ברבין. אני נגמרה לי המדינה כשהמילקי הגיע לארבע שקל. מיד כינסתי את צוות התגובות וגינינו.

(א. אקוניס, משתחל מקצועי לפוסטים)

בטח שיריתי ברבין. מה אני יעשה? זה היה או זה או לזרוק עליו את שרה מכיכר ציון. והשב"כ לא אישר לזרוק את שרה. בכל זאת, תיכף אשת רה"מ.

(י. עמיר, ירה ברבין)

אני זוכר שעמדנו על המרפסת בכיכר ציון ואמרתי ליוני: תקשיב לי יוני, זה לא ייגמר טוב, ההסתה הזאת. זה לא ייגמר טוב. כבר אז זיהיתי את זה.

(ב. נתניהו, נביא ומנהיג)

שם שלי לריסה טרימובובלר. אני יועצת מדיה חברתית במגזר רוסי ובמגזר תימני. ואני אומרת לך, שהיום מפרסם חייב להקשיב ללקוחות שלו. אפילו לתימנים.

(ל. טרימבובלר, יועצת מדיה חברתית)

איך שאני גומר לירות ברבין, אני קולט שאני מפסיד אסקימו לימון. ניסיתי להתקשר ללריסה, אבל נגמרה לה הבטריה באייפון. אחורי זה עברנו לגלקסי.

(י. עמיר, מאותגר טכנולוגית)

כשאיתן הבר אמר "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה", קיוויתי לשניה שהוא יגיד "שצפריר בשן יזיין הלילה". לא אמר.

(צ. בשן, בתול ומוביל חברתי)

מה שיש לי להגיד לכם, המשתתפים בעצרת לזכררבין, זה, מה אתם רוצים? מה הדרישות שלכם. אי אפשר כל הזמן להגיד רצחרבין. רק ביקורת. תציעו פתרונות!

(אחד, מדוברי הקפיטל)

כמו שנגמרת לך המדינה, תפנה ימינה במסמיעה וסע ישר עד אזור שפיים. דבר שמה עם עידן עופר. אם אתה מכיר אותו אתה לא צריך מדינה.

 (ש. שבס, פרגמטיסט נטול מדינה ומרובה מזומנים)

זוגיות זה כמו רצח רבין: זה מתחיל בבום אבל לא משתפר עם הזמן. חוץ מזה, נכון שזה היה נורא מרגש פעם, אבל בינינו, זה לא היה צריך לקרות מלכתחילה.

(צ. בשן, יועץ מפוכח)

גלעד עוד לא יודע שירו ברבין.

(נ. שליט, אזרח מודאג)

זהו טיב דין רודף הוא איננו משאיר כל מלאכה לשלא משלנו.

(אר"מ, ארגון רבנים מחבקים)

אני סומכת על ביבי. את גלעד הוא החזיר, אז בטח בסוף יחזיר גם יגאל.

(ל. טרימבובלר, יועצת מדיה חברתית)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • moddyfire  On 3 בנובמבר 2011 at 14:57

    מאיפה בתול מבין בזוגיות?

להשאיר תגובה

