צרור ברכות וכאפה לילד הבינלאומי

מהבוקר אני מחפש את הילד הבינלאומי, לחגוג לו את יום הילד הבינלאומי. מחפש, מחפש – וכלום. אין ילד בינלאומי.

בסוף מצאתי ילד מהפיליפינים. אמרתי לו "אתה בינלאומי, לא ככה?" אמר לי " לא, לא. אני דור שלישי בבת-ים". דפקתי לו סטירה. התחיל לבכות "למה מכות למה?" אמרתי לו: "לכבוד הילד הבינלאומי. לא מוצא את הבן זונה".

אמר לי "אח שלי, דוד קונג-פו, הוא בינלאומי". "בטוח?" שאלתי אותו, "למה דוד לא נשמע לי מי יודע מה מבטיח ברמה הבינלאומית, אם אתה יודעה למה אני מתכון". "בטוח", אמר, ונתן לי הוראות. הלכתי, חיפשתי. בסוף מצאתי את דוד, סודני שלוש מטר גובה עם לום ענק ביד. שאלתי אותו אם הוא ילד בינלאומי והלב שלי ניבא לי רעות. "כן", אמר לי. "יש לך בעיה עם זה?"

"לא לא, אחינו", אמרתי לו. "יום ילד בינלאומי שמח". וברחתי משם כמו טיל. רצתי רצתי עד שמצאתי את הפיליפיני המזדיין הקטן, וישר הבאתי לו עוד איזה פלסק. "אבל למה זה?", בכה לי עוד פעם הגמד. "לא יודע אחי", אמרתי לו. "אני חייב להביא לך מכות כל פעם שאני רואה אותך. נראה לי זה מהיהדות".

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

