סטטוסים וציוצים 7

כן, שוב התפניתי כדי לסייע לכל האנשים שמחפשים משהו מקורי להגיד, כי כזה אני, בן אדם עם לב רחב ותחת עוד יותר רחב. וגם כן לסת שמוטה ושערות שרופות באף. אבל סליחה. הייתי באמצע להגיד משהו…

אז מכיוון שכולם מנסים להיות מצחיקים וכמעט כולם נכשלים רוב הזמן, החלטתי לעזור לכם להיכשל ולפרוש כמה מהכשלונות שלי בחודשים האחרונים. יצאה לי רשימה קצת ארוכה, ולכן יהיה גם סטטוסים וציוצים 8 בעוד יום או יומיים. כמובן, אלה סטטוסים מקוריים לגמרי בלי שריטה על הטפלון. אין סיכוי שמישהו יחשוב שהם מצחיקים, אבל לפחות תרגישו שניסיתם. אז תשתמשו, רק לא ליד הילדים.

(כמו כן, אני מציג לראשונה כמה מהמחפירות ביותר בעבודות ה#שירים_עבריים החביבות עלי. אפשר לקרוא אותם, אבל עדיף לשיר)

1. תמיד עדיף להתווכח עם אנשים שמסכימים אתך.

2. בסוף השבדים התקשרו ואמרו שאין אייפון 5, אבל אני עדיין יכוללקבל פרס נובל. ביקשתי אייפד 3. לא היה להם. אמרתי "זין עליכם" וניתקתי. הלכו לשכטמן.

3. זוגיות טובה זה כשהחבר שלה מסדר לך את החולצות כשהואמתחבא בארון.

4. הלכתי עם האמת שלי עד הסוף והשארתי אותה שם.

5. נשלח מאייפון. לא שלי. של דימה.

6. יש בי אהבה והיא תצא תיקו.

7. I just called to say tamuti.

8. אני רוצה להיות שי גולדן. רק עם יותר שרירים ויותר סקס אפיל. ובלי מחוברים. ובידיעות. לעזאזל, אני רוצה להיות יאיר לפיד.

9. זוגיות נועדה להסיח את דעתנו מדברים חשובים באמת. מין, למשל.

10. רווקים עושים כל שביכולתם כדי למצוא את הזאת שלא תיתן להם בשארית חייהם.

11. שלומית הרווקה, יושבת ומחכה / לכן היא במצוקה היום / ואין זו סתם מצוקה או רגע מועקה / שלומית גילתה זה הריון. #שירים_עבריים

12. לא משנה כמה זמן אורכת מערכת יחסים: היא תמיד מתחילה בשני שיכורים ונגמרת בהאנג אובר. לכן, עדיף להותיר אותן קצרות ככל האפשר. משך מומלץ: שעתיים.

13. לגוש היורו נותרו ימים בודדים בלבד עד הפעם הבאה שמישהו יגיד שלגוש היורו נותרו ימים בודדים בלבד.

14. ניסית לתת לו קובה? אצלי כולם היו משוגעים על קובה. (תמרה פרוכטרשטדט-סיטבון, יועצת הנקה)

15. לא תעשה לך שכל וכל תבונה.

16. חטפני אסור לך גלוטן! חטפני אסור לך גלוטן! חטפני אסור לך גלוטן! אוף, חבל!!

17. היכל התרבות של נתניה, מוזיאון פתח תקוה לאומנות, טוהר הנשק. אתם איתי?

18. האמנם? האמנם עוד יביאו חציל בפרוסה או בפיתה? ותוסיפי חריף וסלטים וכרוב וזיתים. #שירים_עבריים

19. אני מת על הרגעים של השקט בתל אביב, שבהם מכבים את המפוחים והמכסחות ואף מכונית לא עוברת, וסוף סוף אפשר לשמוע את האזעקה של הבנק.

20. אני תוהה איך לספר לאמא שהרימה את הילדה בת השמונה שלה אתמול בגינה של לואי מרשל, שמצאתי את רצפת האגן שלה.

21. ידעתם שאתם בלתי נראים למרבית חבריכם בפייסבוק? יש דרך לתקן את זה! שנו את הגדרות הפרופיל שלכם ל"רווקה".

22. אם אלי ישי יכול לדרוש יותר משופט מזרחי אחד בעליון, אז אני דורש שפעם אחת גם יהיה לפחות בורר אשכנזי אחד בעולם התחתון. מה, אנחנו לא בני אדם?

23. גוגל פלוס זה קצת כמו מורדור, רק שבמקום סאורון יש שם סביח מאוגוסט.

24. הצורך של הורים לחתן את ילדיהם הוא הצורה המכוערת ביותר של הנקמנות.

25. מה שאני הכי אוהב באנשים נמוכים זה שלא משנה מה, הם לא מסתירים.

26. אנשים ללא מחסום כתיבה הם אנשים ללא מצפון.

27. רוב הנשואים שאני מכיר פשוט לא מתגרשים מספיק.

28. מרגיש שלא מעריכים אותך מספיק? למה אה חושב ככה, אידיוט?

29. לא זוכר כלום מרצח רבין. מ-95 עד 97 הייתי עסוק בלהוריד קובץ אחד של סילביה סיינט.

30. כי שירי הוא קנדום קרוע, אינפנטיל ופרוע / הוא דביל מוגבל, מבולבל, תו מסולסל / אך הוא חי (כן הוא עוד לא ז"ל). #שירים_עבריים

31. בדרכי, הולכים אתי, אידיוט וסוציופת / וגם טפויומט / אתה בא ועושה שפגט. #שירים_עבריים

32. יה, מתחשק סביח / והיה, אם אני ממשיך/ אולי, אולי חפיף / אתה בא אז תביא חריף. #שירים_עבריים #חלאס

33. הבעיה כשאתה קורא יותר מדי ספרי בישול ומדע בדיוני באותה תקופה, זה שנדפק לך הרצף זמן-חרדל.

34. מת אב ומת אלול, ומת חתול/ גם נאסף כלבלב, נחנק מפול/ רק נשארה מזכרת איומה/ של קרציה פרעוש וגם כנימה/ של קרציה, פרעוש וגם כנימה. #שירים_עבריים

35. וכעת, אנהג כמו הורה אחראי ואלך להתסיס את הילדים נגד אמא שלהם.

36. הסקס שלנו תמיד מתקדם נפלא עד שהיא קוראת לעזרה.

37. לא מעניין אותי מה הדבר היחיד שתקחו אתכם לאי בודד. רק תסעו כבר.

38. ליכודניק, אפילו אם אתה מזיין אותו בתחת, הוא מרוצה כל עוד גמרת בסוף לערבי על הפנים.

39. מה קרה לילד שדיבר אל חמגשית / שעשה ניסוי עם פרוסטטה וקשית / שהשפריץ במרץ על שרץ וגמר מוקדם / מה קרה לו שצמח לו שַד במקום שפם? #שירים_עבריים

40. אמור לי מי הם חבריך ולא אומר לך כלום. מקסימום אשאל אותך אם אתה יוצא מהחניה.

41. אחד הדברים הנפלאים ביותר אצלנו בבית מאז שהחתול עזב זה שהוא לא פה.

42. מה שהכי אני אוהב באקירוב זה שמצד אחד רואים את הים ומצד שני לא רואים ממטר.

43. אמא שלי אומרת שתמיד הייתי מיוחד. הייתי הילד היחיד שלה שנולד עם הכיתוב "יש להניח צד זה למטה" על הפדחת.

44. של נעלייך מעל ידיך, אידיוט.

45. הולך להביא את הקטנה מהגן. וכשחושבים על זה, זה כמו לשלוח את הנידון למוות להביא את התליין.

46. שלום הוא בסך הכל הדרך של חננות לסיים סכסוכים.

47. חתמתי על הצהרת נאמנות ועכשיו אני חופשי לבגוד בכל הערכים שחונכתי עליהם.

48. הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל. הטוקבק הוא מפלטו של האידיוט.

49. מה הקטע בלבגוד באשתך? כאילו, לא מספיק שהיא נקרעת מצחוק כל פעם שאתה מוריד את המכנסיים, אז עכשיו עוד אחת כזאת?

50. אני: אהובתי הקשיבי אל העפרוני! היא: אתה לא רואה שאני בטלפון, מטומטם?

51. אם זר קוצים כואב, זה מה שאת אוהבת / אפתח דפי זהב, למצוא לך פסיכולוג. #שירים_עבריים

52. הילדים: אמא, הבטחת לנו עוף לשבת. אני: לי היא הבטיחה מציצה ואני קודם.

53. רק אחרי הפעם השלישית שחירבנתי טוסטר משולשים אובחנתי כילד בעל צרכים מיוחדים.

54. היה לי גמד, היה חיריק / גרד בגב, עכשיו מספיק / היה לי ננס, היה אישון / תעוף מפה ותן לישון / או שמיד אני מפליק / היה לי פצפון, היה לי פסיק. #שירים_עבריים

55. לא משנה איזה ספר אני מניח ליד המיטה, אשתי עדיין חושבת שאני אידיוט.

56. דבר אלי מילים פשוטות, כמו זבל, כמו פוסטמה / כמו שאמרת לכוניפה שמצאתי במיטה / כמו שצלצלת אז לבזק / ועשית חביתה. #שירים_עבריים

57. כל פעם שאני מחבר לה שיר אהבה אירוטי, היא כל כך מתרגשת שהיא מפסיקה אותי באמצע ועוברת למין, ואני נשאר לעשות בייביסיטר לילדים.

58. אישה עם יופי חיצוני תזדקן ותהפוך למכוערת, אבל אישה עם יופי פנימית מכוערת כבר עכשיו.

59. שמרי נפשי מן הטורט של אחותך / מן הנמוך כמו גמד נטול אוזניים / משמאלני המתחנן למין ממך / מפטרוזיליה שנתקעת בשיניים. #שירים_עבריים

עוד סטטוסים וציוצים.

ועוד.

ועוד.

ועוד. ועוד. ועוד.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

