סטטוסים וציוצים 8

כרגיל, אם כי במקוריות, אני מעלה שורה של ציוצים וסטטוסים מקוריים לשימושם של הגולשים. אם גם אתם רוצים שיגידו עליכם "מי זה האידיוט הזה?" אתם יותר ממוזמנים להשתמש.

וחוץ מזה, התרגשות: זה הפוסט ה-200 בבלוג. 

1. עכשיו ב-ynet: מעושרת שמסבירה איך ירקה דם כדי להגיע לאן שהגיעה. נפל בעריכה: הקטע של המגרגרת.

2. אתמול הילדים שלי טיפסו על העצים בפארק, וגיליתי שניוטון צדק לחלוטין: הילד באמת לא נופל רחוק מהעץ.

3. ראיינתי השבוע את המנכ"ל הנכנס של מעריב, ושאלתי אותו איך הוא מרגיש לגבי זה שהמחליף שלו בעוד שלושה-ארבעה חודשים צפוי להיות אורן זריף.

4. מישהו כבר גילה מה קורה לאנשים שעולים על איילון דרום?

5. הבן שלי כזה אחלה בן אדם וכזה רציני, שלפחות ארבע או חמש פעמים ביום אני מודה לאלוהים שאשתי העדיפה את חופני מהירקות.

6. נתניה החליטה לשנות את שמה כדי לציין את מפעלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומעתה תיקרא נתניה.

7. טוויטר זה הלא יאומן: קהילת מיזנתרופים שרוצים להיות ביחד.

8. אל תבואי עכשיו. ילד מת לחרבן/ את צורחת "אידיוט, את הקרש תוריד"/ בחדרֵי שירותים בן אדם מתפנן / וגם שם את חופרת עמוק בתוך וריד. #שירים_עבריים

9. בפעם הבאה שהמלצרית תשאל אם הכל בסדר, אני אצרח "לא! הארמדיל שלי, מושון, הלך לאיבוד. ויש לי זין קטן ואולקוס. והבת שלי שוכבת עם גמד. מה אצלך?"

10. באופן כללי אני נורא אוהב את החיים. זה רק את החיים שלי שאני לא סובל.

11. בזמן האחרון נשים ניגשות אלי ואמרות לי שאם הייתי 15 שנה יותר צעיר, ורווק, ובלי ילדים, וקצת יותר רזה – גם אז הן לא היו נוגעות בי במקל.

12. אני מקנא באנשים שהגבריות שלהם מוטלת בספק. הגבריות שלי מוטלת במחסן למטה, ואף אחד לא התעניין בה כבר הרבה מאוד זמן.

13. ובאין פחמים, בין הכפשות, סעי (אתדלק לך ת'קורקינט) / אומרים ארמדיל יש ברחוב, היכן, כוס אמק? #שירים_עבריים

14. ריחות סביח מהבפנוך של המטבח היה שולח / קילף עגבניה לסיר של שקשוקה גדול / אתה גמד צרח טבח, אתה מופרך ומפויח / והבצק נהיה בוריטו מסוכסך. #שירים_עבריים

15. הקטע הכי מחורבן בסקס זה כשאתה קם למחרת ומגלה ששכחת לנקות את המסך של הלפטופ.

16. לעמוד לזכר הנופלים זה הכי "אנחנו יכולים ואתם לא".

17. אשרי הסביח שנלעס והצית צרבות; אשרי ארמדיל שנדרס ונדבק לסוליות; אשרי השתלים שפרצו מחזות פועמים; אשרי הספק שצלח והביא לגיסנו סמים. #שירים_עבריים

18. לא יודע מה אתכם, אבל אני מוצא שהכניסה לנשים בלבוש צנוע נורא לא נוחה.

19. לו הייתי רווק / קצת שתויה לו היית / מבייצת, בלי טעם בשקל / בחדר מדרגות או חצר או ספה / מזיין לך הייתי ת'שכל. #שירים_עבריים

20. מה שטוב בזה שהאח הגדול חוזר, זה ששוב אפשר לאונן ברחוב בשעות מסוימות בלי שאנשים יזמינו לך משטרה.

21. טלאי צהוב זה לא טאבו. זה אקססורי.

22. מזג אוויר לתה זה נהדר: אני מוציא תיון, מוזג מים רותחים, מתענג על הריח, זורק את הזבל הזה לפח ויורד על כוסית קוניאק.

23. אני אחראי על האינטלקט בבית ואשתי אחראית להסביר לי את זה.

24. בקרוב אזהרות על בקבוקי אלכוהול! ואחר כך, אזהרות על האקסטה שלכם: אזהרה: חבר שלך מושון לא ורוד.

25. ואפרופו מדבקות אזהרה על אלכוהול, מה עם מדבקות אזהרה על ילדים? גם הם עשויים לגרום לדיכאון, הפסד כספי ניכר, קץ לחופש ואובדן מוחלט של חשק מיני.

26. אינטליגנציה היא בסך הכל דרך מתוחכמת להסוות טמטום.

27. הימין בהצעת פשרה היסטורית: איתן תבריזי ימונה לבית המשפט העליון.

28. חבר שלי כל כך רגיש לגלוטן, שהוא פורץ בבכי בכל פעם שהבת שלו שרה חנהל'ה אופה קטנה.

29. ולמה מגרשים רק ילדים של פועלים זרים? עשיתי צבא, אני משלם מיסים, למה רק את הילדים שלי תמיד משאירים?

30. מפני שיבה תמות.

31. מה זאת אומרת למה נותנים 40 אלף כרטיסי אשראי תמורת האקר סעודי? ואם זה היה האקר הסעודי שלך, גם היית מדברת ככה?

32. האקרים סעודים פרצו למשכן הכנסת וגנבו את הדמוקרטיה הישראלית! אה, בעצם זה סתם זאב אלקין ויריב לוין.

33. אני נגד הציוץ הזה אבל האמת חייבת להיאמר: אם היית מבקשת מבעלך לפני 5000 שנה שיצוד הודו כי הממותות משמינות אותך, היית מקבלת סטירה.

34. יצאתי לרחוב ולא היה שם אף אחד. "הו!" חשבתי לעצמי "כולם בבית צופים באח הגדול". ואז נזכרתי שאני בפתח תקוה, ושאף פעם אין שם בחוץ אף אחד.

35. אני חלומה של כל אישה שלא יודעת מה טוב בשבילה.

36. כשבן אדם מעיר לי שאני אידיוט אני מפנים, אבל לא לאורך זמן. ככה זה עם אידיוטים.

37. יושב בסן פרנסיסקו על התחת.

38. אני הייתי הראשון שחזה שתמותו.

עוד סטטוסים וציוצים.

ועוד.

ועוד.

ועודועודועוד.

אחרון ודי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

