סטטוסים וציוצים 9

דומה שהמחסור בסטטוסים וציוצים מקוריים רק הולך וגדל. לפיכך ריכזתי כאן שוב, כפי שאני עושה לעתים, אסופה של ציוצים. נכון, הם לא מי יודע מה מקוריים. נכון, הם לא מי יודע מצחיקים, אבל עם החרא שאנשים מעלים היום לטוויטר ולפייסבוק, תאמינו לי, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם בררנים.

1. תן לה שכטה / תן לה פייסל / אבל את החומר תשמור / כך סוחר חכם אמר לי / כשהגיע המחסור. #שירים_עבריים

2. אני נגד יאיר לפיד. אופורטוניסט מזוין. אבל אני בעד זה שאנשים יפסיקו לדבר ויילכו לפוליטיקה, שיקומו וידאגו למדינה. כמו יאיר לפיד למשל. תותח

3. היא: למה אתה שותק? אני: למה את לא?

4. האתיופים בסך הכל צריכים להתגבר על המבטא ואז אף אחד לא יידע שהם אתיופים.

5. הבן שלי ביקש שנכין שיעורי בית: תוכנית לטיול בארץ. הסברתי לו שקמים בבוקר, מכינים סנדוויצ'ים, נוסעים לנתב"ג – ומשם מאלתרים.

6. גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהן, 2012: מחירי החשמל, סופה לנדוור, תקיפה באיראן, אביב גפן.

7. ומילה לחיילים שאין להם כסף לשלם כרטיס אוטובוס: תמצאו עבודה, עלוקות.

8. מחקר של שנים ארוכות מלמד שנשים שרוצות הרבה מין הן לא אינטליגנטיות בכלל. לפחות אלה שרוצות הרבה מין אתי.

9. אלה העקרונות שלי, ואם אתם לא אוהבים אותם לא אצטט את זה יותר.

10. האקר תימני טבל אלפי כרטיסי אשראי ישראלים בחילבה.

11. נישואים זה כמו אלי ישי: זה מגרד, זה לא מביא תועלת וזה נשאר לתמיד.

12. הפרקליטות: סגרנו את התיק נגד ציון קינן כי הוא היה פתוח.

13. יאיר לפיד זה בגלל שנאת חינם ליאיר לפיד.

14. אני מת על צחוקם המתגלגל של הילדים על הבוקר. במיוחד כשהוא מתגלגל ממני והלאה.

15. תצבטו אותי כדי שאאמין שזה אמיתי שאתם צובטים אותי.

16. הורים שעושים ריפליי אול לת'רד אימייל של ועד הורים בגן טרום-חובה: תמותו, חובבנים.

17. הצד היפה של האינטגרציה זה האשכנזים.

18. הקטע הכי מוצלח באייטיז היה שאנשים לא התגעגעו לאייטיז.

19. המשפט הכי מטומטם שאני מכיר הוא "דברים טובים באים באריזות קטנות". דברים קטנים באים באריזות קטנות.

20. לו לפחות הייתי רואה סיפוק בעיניו של נציג השירות שזיין אותי בתחת.

21. כמה מחברי הטובים ביותר הם דמיוניים.

22. הניסיון הארוך שלי עם עצמי הביא אותי להחליט ערב השנה החדשה שהשנה לא אחליט החלטות לשנה החדשה.

23. אני מעתיק מהטובים ביותר. הבעיה היא שהם מעתיקים מאידיוטים.

24. בניגוד למה שמקובל לחשוב, מים שקטים חודרים בשקט.

25. זה לא נגמר עד שהגברת השמנה יורדת על פלטת קינוחים.

26. חכמינו כתבו "החיפזון מהשטן". אבל לפני שהם טרחו לפרסם את שתי המילים האלה, הם עצרו, שתו קפה, קראו עוד פעם – ורק אז שלחו אותו. על חמור. אטי.

27. כל פעם שאני שומע בחורה ברחוב אומר "וויי וויי, איזה הרבה", נפתח לי מחדש החשק לכתוב תסריט לפורנו בעברית.

28. אם לא היו רפלקסים לא רצוניים, אשתי בחיים לא היתה מתחתנת אתי.

29. נפלת בקניון? הקניון בטח יפצה אותך. אבל מה אם נפלת באמבטיה? מי ינקה את המוח שלך מהחרסינות?

30. אני הגרסה הגברית של היפהפיה הנרדמת. רק מכוער.

31. אם אשתי לא היתה תורמת את הגנים שלה, הילדה שלי היתה יוצאת אמנה מונה.

32. אנשים רזים סובלים מקור, אבל לא מספיק.

33. אם מישהו צפוי לומר שמשהו ישתבש, הוא אכן יאמר את זה.

34. הגברים שוחים בפיילה, שנורקל וסנפיר / הגברים שוחים בפיילה, גלו גלו אין אוויר. #שירים_עבריים

35. את הקרע שבגרב, את כמו קקה רך בעשב/ גוש מוחטה את, תמותי בצווחות/ כשאני רואה אותך,אני צורך סמים קשים/ בואי נאכל עד שנהיה שמנים. #שירים_עבריים

37. אני אוטו דדוקט. אני מצליח, לגמרי בעצמי, להפחית את היקף ההשכלה שלי.

38. כשמישהו כותב חחחחחח! אני מדמיין אותו בעיני רוחי נחנק מחתיכת לחם, מכחיל, מפלבל עיניים וכבה לאיטו. בתגובה אני מדליק סיגריה וצופה בעניין.

39. יש לי שכנה צעירונת נחמדת ששורקת לכלב שלה והוא בא. וכל פעם שאני רואה את זה אני חושב לעצמי איזה הפתעות איומות עוד צופנות לה החיים.

40. בצה"ל מודים בדאגה: ייתכן שאסד יותר טוב מאיתנו בלהרוג ערבים.

41. מלצרית: שלום, מה תרצה? אני: מין. מלצרית מה??? אני: חמין. מלצרית: אה חשבתי.. אני: רצית? היא: מה??!? אני: תפריט.

42. אנה (4.5): כל פעם שאני יוצאת לחצר אני אוספת זרעים. אני: יותר את לא יוצאת לחצר.

43. אני בן 40 ועדיין מתעורר כל בוקר בהיסטריה כי לא למדתי לבגרות בהיסטוריה.

44. הילדה הקטנה, היפהפיה, ההורסת והמהממת שלי, מפליצה כמו גריזלי שבזז סניף של מקדונלדס.

45. להיות הורה זה עניין קשה ומתיש ומציק, אבל יש פרס אחד מתוק ונפלא וקסום שמפצה על כל זה. אישית עוד לא קיבלתי שום פרס כזה, אבל לקוות מותר.

46. יש לי קינדל וסמארטפון ואני עדיין לא מאושר. לא מבין את זה. כנראה אני צריך לקנות גם אייפד 2.

47. מרגול: אני בטוחה שוויטני יוסטון תצא מזה מחוזקת.

48. יש רק שלוש תפיסות מציאות אפשריות: אמונה, אתאיזם וההסברה הישראלית.

49. רוצה לאחל לכולכם אהבה גדולה מהחיים, אבל אני בן אדם ריאלי. אז הלוואי שיהיה לכם אייפד 2.

50. מכל הפשעים של האדם נגד הסביבה, אין נורא מתימניה מחומצנת.

51. בעזרת השם נעשה ונצליח לחרבן גם את זה.

52. זה שאני אשכנזי לא אומר שאני חרא מתנשא, יה חתיכת אפס שחור.

53. אני אוהב בלונדיניות, שטניות, תימניות, רזות, מלאות, עם ציצים קטנים וגדולים, גבוהות ונמוכות, אבל הכי בעולם אני נמשך לבחורות שרגישות ללקטוז.

54. אני רוצה להודות להורי שהביאוני עד הלום ולמונית שירות שתחזיר אותי בחזרה.

55. ההורים שלי יצאו כאלה מעפאנים, שלפעמים אני מתפלל שכל הגנים שלי רצסיביים.

עוד סטטוסים וציוצים.

ועוד.

ועוד.

ועודועודועוד.

אחרון ודי.

כמעט ושכחתי: עוד אחד.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

