החיים: הוראות הפעלה

ותודה לשי על הכותרת. ועל היותו.

הנצחון האחד הוא לחצות את היום ולסמן עוד ועוד סימני וי על המשימות המייגעות ביותר:

אין פרנסה טובה בלי עמל יומי, ואין בטן שטוחה בלי עוד ועוד כפיפות, ואין רומן בלי עוד ועוד מילים. אין ריאות נקיות בלי עוד יום בלי עישון, ואין בריאות בלי עוד ועוד ארוחות תפלות. אין קתרזיס ואין זבנג וגמרנו, אין פרס גדול בהגרלה ואין ח'יר באוטו חדש, מחשב חדש, בגד חדש, אישה חדשה. רק עוד ועוד ויתור ועמל ומשמעת.

ואין אהבה בלי חמלה אחת ביום. חמלה אחת ביום לפחות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On 28 במאי 2012 at 6:14

    לשי, הבאמת נהדר, אבל אולי גם קצת לז'ורז' פרק, וגם למוזיאון ישראל. אל תשאל איזה בלגן הכותרת הקטנה שלך סוחבת מאחוריה, כמו באנר מטוסים בשמיים.
    האני מאמין שלך מתוק ומריר ומלא חמלה. יפה. אבל אילו משימות אינן מייגעות? בעצם היות משהו משימה, הרי הוא מייגע.
    למשל: אין שום מאמץ בלשוחח עם אח באמצע היום. ואכן, אף פעם אין אחים ב todo list שלי.

    • tsoof  On 28 במאי 2012 at 10:42

      אבל אני העתקתי רק משי. וזה לא אני מאמין. זה פשוט מה יצא.

  • שמעון בר  On 29 במאי 2012 at 17:18

    יש לי פתרון…בעצם כמה :
    1.לצאת ל"גמלאות" רוחניות. כלומר להפסיק להסביר את עצמך. לא מבינים, לא מוכרחים.
    2.לצאת ל"גמלאות" רוחניות.כלומר, להרוג את הצורך להבין הכול. לא הבינות?אולי אין מה להבין.
    3.להפסיק ל"קום בבוקר ולהרגיש שאתה עם".אתה לא…ואין לי עם בשביל אינדיודואליסטים. בקושי כיתה.
    4.לקצר. זה קשה למאריכים…ואני כזה.אבל להתחשב בקוראים, במקשיבים. הכוח נגמר עם השורה ה6…או קודם.

    • tsoof  On 29 במאי 2012 at 21:54

      היי, אבל זה לא קשור לעם. זה קשור לאני.

  • שמעון בר  On 30 במאי 2012 at 5:11

    זה קשור לחשיבה אחרת של אני אחר, כזה ,נעדר עם. מצאתי שיר ,שכתב אחד שלא חזר ב1917, בתרגום חופשי .אולי שייך,אולי לא :

    אני שוכב בתוך גוויתי ולידה.
    שתי גופות לי במלחמה הזו.
    זו שנורתה בפניה,
    זו שנורתה בגבה.
    גיבור, קראו לי ,חלקם.
    בוגד, קרא לי חלקם האחר.
    לגיבור יקימו יד ומצבה,
    את אפרו של הבוגד יפזרו לרוח.
    כבר אמרו לי אבותי,
    זה יהיה גורלו, של מי שחשב אחרת.

    אבל ,לא הגורל הוא שחשוב, חשובה המלה הנכתבת. אז בוא ונמשיך.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 5 ביוני 2012 at 23:31

    זה יפה זה.

  • liatm  On 5 ביוני 2012 at 23:34

    ואפילו שמרתי את זה במועדפים!

    • tsoof  On 5 ביוני 2012 at 23:36

      ראיתי פתאום את הלייק שלך ונזכרתי שמזמן לא הצטלבו דרכינו בפייסבוק. *נפנוף שמח וקריפי משהו*.

להשאיר תגובה

