מכתב פתוח לחברת הכנסת סיגי רגב

לכבוד חברת הכנסת סיגי רגב,

אני בדרך כלל מטיף לילדים שלי להיות פראיירים. אני יודע, זה לא ישראלי, אבל מה שאני מסביר להם, זה שלפעמים עדיף לצאת פראייר: לא להחזיר כאפה, לא לחתוך בכביש, לא להתנפח ולהידקר מתחת לבית או בכניסה למועדון.

ובכן, חברת הכנסת סיגי רגב, אחרוג הפעם ממנהגי. אני רוצה להגיד לך, חברת הכנסת סיגי רגב, שאת חתיכת בהמה גסה, שפלה, המונית, בוטה ונמוכת מצח. אני חושב, חברת הכנסת סיגי רגב, שאת סרטן. את כל הרעות החולות של עם ישראל – הבורות, הבהמתיות, הגסות, הטפשות, הגזענות החשוכה, השנאה המתפרצת, ההתססה, הרשעות, החפיפניקיות, הטרמפיסטיות – באריזה אחת דוחה.

אני יודע שאת עובדת בלסתום לאנשים את הפה, ואני ער לשכרון הכוח שלך בשנה האחרונה. רציתי להגיד לך שלו היינו מקום מתוקן יותר, ספק אם היית מגיעה רחוק כל כך. אולי את ברוכת כישורים (*שיעול*) או בולדוזרית, אבל הצד האפל שלך, הוא כמו פרונקל ירוק וענקי שמכסה כל כל מה שאולי טוב שם מתחת.

אפילו בימים החשוכים האלה, שבהם מעטים המאורות ורבים אנשי המערות, את עלבון למדינת ישראל, חברת הכנסת סיגי רגב. למדינת ישראל ולעם היהודי. את גורמת לי להתבייש באזרחות שלי ובדת שלי בכל בוקר.

יש לי רק דבר אחד אחרון לומר לך: זה שכולם יודעים שאת בהמה, לא אומר שאת צריכה להמשיך להוכיח את זה. די כבר. תניחי. תנוחי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Sara  On 27 ביוני 2012 at 21:01

    🙂

  • Sara  On 27 ביוני 2012 at 21:02

    לו ידעתי לכתוב כמוך, זה מה שהייתי כותבת…

  • אסתי סגל  On 27 ביוני 2012 at 22:37

    היית צריך לבוא איתנו היום לכנסת ולהגיד לה את זה אישית.

  • אלה  On 27 ביוני 2012 at 22:41

    לגמרי

  • שביט אנוש  On 27 ביוני 2012 at 22:42

    ואמרו אמן !

  • ido2267  On 28 ביוני 2012 at 7:23

    סיגי?

  • Keren  On 28 ביוני 2012 at 10:29

    הכל נכון, הכל טוב, אבל למה סיגי?

  • יוסי דר  On 28 ביוני 2012 at 12:52

    שיטת שיבוש השם זו מכה משפילה.

    (מה שמזכיר לי שאמנון אברמוביץ' דאג פעם לקרוא לה מרים סיבוני – שם משפחתה המקורי).

  • שמעון בר  On 3 ביולי 2012 at 20:06

    היא לא יחידה. הכנסת פועלת כמחלקת יולדות בבית חולים, הם מתרבים…והזכרים רבים יותר. הבעיה היא שאין להם(ן) תחליף, כיוון שבחדר ההמתנה, ממתינים גרועים(ות) יותר. מזכיר לי את קאזנצאקיס, גיבורו הכרתי,על ספינה ,מזוהמת, בדרך שבין פיראוס לכרתים …חולם, לאחוז בתרניה, להטביעה פעם ופעמיים ולהוציא ספינה נקיה . לו הכנסת הייתה ספינה…

להשאיר תגובה

