ברחשי כבוד

כותב יקר,

הפוסט שלך ריגש אותי בטירוף. בטירוף. לא, ברצינות, אני לגמרי מחורמן פה ממילותיך הטובות והיפות. רציתי להוסיף שאין לך מושג על מה אתה מדבר, חתיכת שמאלני זבל, תל אביבי מנותק עם סבתא בבאזל ודירה בברלין. תתבייש!

אני מאוכזב במיוחד מהשימוש הלא מדויק שלך בה' היידוע, מה אתה רוסי? אתה לא מתבייש? מה אתה זבל? אני משתגע מהעניין הזה שכבר אי אפשר לצאת מהבית בלילה, ושאתה מפחד לבקש מבן אדם סיגריה מהפחד שהוא ידקור אותך!!!! ידקור אותך!! אתה מבין?? וגם כן החארות האלה שלא מרימים את החרא של הכלבים שלהם, שידקרו אותם אמן! אמן!!!1! ובחייאת מעשנים, נמאס מכם כבר. תעשנו בחוץ. לא, לא בחוץ. תעשנו רחוק. ותמותו כבר!! מסרטן ריאות!! בייסורים!!

בקיצור, כותב יקר, אני מזדהה עם כל מילה, גם אם אנחנו חלוקים ברוב הפרטים. חשוב לי להגיד שקראתי, ואני עוקב אחריך בעניין רב, וחכה חכה כשתצא מהבית יה זבל, חכה חכה. איך אתה לא מתבייש? איך אתה לא מתבייש? אמהות שכולות קוראות את זה!! שכולות אתה מבין!! יה אוהב ערבים.

בכבוד רב ותמות,

אנונימי בטיטו-יחימוביץ.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אחד שיודע  On 19 בספטמבר 2012 at 12:00

    ראשון!!! משום מה הכי מעצבנים אותי אלה שכותבים יה במקום יא (יה זבל, יה טמבל וכו').

להשאיר תגובה

