סונטה לכוססססומו

אנחנו טרגדיה שנכתבה מראש, שקורותיה גלות ובריחה, אושוויץ וברזיל, אוניות מעפילים ובריטים בלילה. קורותיה מלחמות ואהבות ושנאות ופרידות ופגישות. סיוטים שנקבצו מכל קצוות תבל ליגון אחד אחרון. וגם אם אנחנו רק כל זה. רק רומיאו ויוליה שלכודים באהבה ובשנאה ובדם וברעל, אני יורק בפרצופו של הספינקס. אני לועג לנביא העיוור. אפילו אני ההלך ואת המלך המרהיב אלי מהמרכבה, מתגרה בי לרצוח אותו נפש, עדיין נתונה לי הרשות לצאת פראייר ולתת לך לחתוך אותי בצומת, לסלוח לטיבאלט, ללעוג לרוחות השמיים שמסיטות את ספינתי מהדרך חזרה לפנלופי, ולקחת מטוס מטרויה לאיתקה כאן ועכשיו, ללא שיהוי. לתת מפרשים ורודים לתורן ספינתי השטה בואכה אגיאוס, להגיד לגורל המזדיין הזה פעם אחת:

עד כאן!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ido2267  On 19 בדצמבר 2012 at 11:28

    אני מציע לך לקרוא את סיפורו של אתגר קרת "הבעיה עם ההיבריס"

  • נועה זמסקי  On 19 בדצמבר 2012 at 13:13

    גורל מזדיין…..

  • אלירז  On 19 בדצמבר 2012 at 14:28

    כמה קצר ככה קולע. נהדר אתה.

  • nachum  On 19 בדצמבר 2012 at 15:38

    טיבאלט ב רומיאו ויוליה לשייקספיר///איילמאר, רובריק, גליניס, ברנרד, טיבאלט, ג'ת וְפידליהto whom you meant?

  • שמעון בר  On 20 בדצמבר 2012 at 13:07

    או.קי …עד כאן. עכשיו תן לי ,בבקשה, את ה"מכאן". משום שזה מה שחסר לי. אגב "מכאן",אני מתכווין לאחרי ה23 בינואר 2013. לפני הגורל הבא, שעומד להיות דומה ,אם לא זהה לזה שחלף בין אושוויץ לברזיל.
    כאשר קוראים את התגובות…האם לא הגיע הזמן שמישהו יתייחס אליך ברצינות? אני כן.

    • tsoof  On 20 בדצמבר 2012 at 14:56

      תודה שאתה מתייחס שמעון.

להשאיר תגובה

