העניין עם שלי

מה שיפה במפלגת העבודה, זה שתמיד יבוא מישהו ויפרק אותה עוד קצת. וזה מעניין, שלא משנה כמה תפרקו את הגוף הארכאי והמגוחך הזה, תמיד ימשיכו להצטרף אליו אנשים – לא פעם אנשים טובים, ולהיבלע גם הם בתוך מטחנת הבשר הזו. מכירים משה מזרחי? מכירים עומר בר לב? אנשים חדשים בזירה שנראים כמו הבטחה פרלמנטרית, ובכל זאת בוחרים בחור השחור הזה.

המפרקת התורנית היא שלי. והיא עושה עבודה מצוינת. שלי מביאה את האין אידאולוגיה לשיא של ממש. היא תמונת מראה לבנימין נתניהו, כי גם היא – ממש כמוהו – מסרבת להגיד משהו אמיתי על איזשהו נושא ליבה שחוצה את הישראליות ב-2013. כי גם היא, ממש כמוהו, רוצה עוד ועוד מנדטים – ולעזאזל המחיר. היא פשוט עושה את זה הרבה פחות טוב ממנו. ת'כלס, גם לזגזג צריך לדעת.

אז נכון, היא הצביעה פעם לחד"ש, אבל בינינו, איזה מין תמיכה בפועל הציוני המוכה היא תספק לנו? אישה שבסיס התמיכה שלה הוא הוועדים הגדולים. אנשים שהדבר הכי טוב שאפשר להגיד עליהם זה ש"הם לא גנבו שום דבר", בעוד הם בוזזים את הקופה הציבורית, את הכיס שלכם ושלי, בכל יום, בכל ערב. הרי החוב של חברת החשמל מטריד אפילו יותר מהגירעון של מדינת ישראל. הרי חמישים שנה מוכרים לנו שישראל מתייבשת בעוד מעולם לא היתה פה בעיית נוזלים של ממש. ישראל התייבשה בפרסומות מעוצבות במחיר של מיליונים, כי ועד עובדי מקורות התחזר כמו נוחי דנקנר באסיפת בעלי מניות.

ומי עוד תומך בשלי? האנשים הטובים מהנמלים. אלה שמעלים מחיר של כל מוצר שנוחת בארץ בערך, בגלל המחירים המופרכים שהם גובים תמורת השירותים שלהם. שהשכר הממוצע שלהם הוא 27 אלף שקל בחודש. אלה הפועלים שיושבים על השאלטר שלכם ועל כל החלטה כלכלית של שלי. היא יכולה להשפיע על יוקר המחיה, כשמי שמחזיק אותה בביצים הם עובדי רשות הנמלים וחברת החשמל ומקורות והרכבת ושלוחם עלי אדמות, המהמר והחבר של נוחי, עופר עיני? נו באמת.

זיכרו: הראשונים שהעלו מחירים ב-2013 הם מקורות וחברת החשמל, החיילים של שלי.

בקיצור, שלי היא אכן המראה של נתניהו, וגם היא מייצגת טייקונים. היצחק תשובה שלה הוא עובדי הרכבת והנמלים. הנוחי דנקנר הם עובדי חברת החשמל ומקורות. אתם חושבים שהיא תוותר על כל אלה ותשכב על רימון השכר והרנטות המנופחות שגובים האיגודים האלה תמורת מעמד הביניים? תחשבו שוב.

ואם פעם יכולתם להצביע למפלגת העבודה לפחות על בסיס עמדות מדיניות, הרי ששלי הצהירה כבר ש"מפלגת העבודה היא לא שמאל" ושצריך להמשיך לתמוך בהתנחלויות עד שיימצא פתרון מדיני. לא שהיא מחפשת אחד כזה, אבל לתמוך צריך. באיזה כסף נתמוך? אתם שואלים. ובכן, בטח לא בכסף של הוועדים הגדולים. כנראה שמהכסף שלנו, במעמד הביניים.

ואם אתם באים מאידאולוגיה שמתנגדת לכיבוש ותומכת בפתרון של שתי מדינות לשני עמים? אז באמת עזבו אתכם משלי. היא בטח חושבת שאתם סמולנים הזויים.

שלי כל כך עסוקה בלקרוץ לבוחרי המרכז – האנשים שמסרבים בעצם להחליט מה דעתם, ועולים על הרכבת החדשה שתעבור בתחנת מערכת הבחירות הזו – שהיא שכחה מזמן מאיפה באה מפלגת העבודה ומה היא מייצגת. עצוב, אבל דבר אינו מייצג באופן נאמן יותר את מותו של השמאל הישראלי מאשר מפלגת העבודה של שלי יחימוביץ'.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יחיאל  On 15 בינואר 2013 at 11:49

    מה שנכון – נכון.
    אז למי להצביע?????

    • tsoof  On 15 בינואר 2013 at 11:50

      אני מצביע למרץ כתמיד, אבל אלה העמדות שלי. אני לא יודע מי מייצג אותך.

  • יחיאל  On 15 בינואר 2013 at 13:19

    כנראה שנתניהו ידע למי אני הולך להצביע ולכן חיכה עד שאקנה כרטיסי טיסה ואז הזיז את הבחירות.

  • דודי  On 15 בינואר 2013 at 15:53

    אני לא שותף לשנאה הכל-כך פופולרית לחברת החשמל. אנשים אוהבים לשנוא ונהנים מזה.השנאה הזו מתוגברת גם במאמרים של שטרסלרים למיניהם.

    את מחיר החשמל לא קובעת חברת החשמל, אלא רשות עצמאית. נכון שהוא עלה בתקופה האחרונה, אבל הוא גם ירד והרבה בשנים קודמות. הסיבה לירידה וגם לעלייה בכלל לא קשורה לעובדים, אלא לגז ממצרים. (אגב טייקונים).

    עובדי חברת החשמל מרוויחים יפה, אבל טייקונים הם לא. דוח בינלאומי מצא שהחברה יעילה אותה ממקבילותיה בעולם. הנהלת החברה מרוויחה הרבה-הרבה פחות ממנהלים של גופים דומים במגזר הפרטי. הטבת "החשמל חינם" שכ"כ מעוררת זעם בציבור (גם, למשל, אצל בנים לסגל אקדמי שנהנים מהטבה בשכר הלימוד) היא עניין די שולי. מזה כמה שנים שהיא ממוסה ומוגבלת בצריכה מסוימת, לא מאד גבוהה, שמי שעובר אותה משלם כרגיל. הייתי מבטל אותה אילו זה היה תלוי בי, אבל באמת שזה לא משנה.

    גם לגבי המים לא דייקת, ישראל בהחלט הייתה במצוקת מים רצינית ביותר שמתחילה להיפתר רק עכשיו, עם מתקני ההתפלה והשבת הקולחין. את מחיר המים לא קובעת מקורות, והמחיר הגבוה הולך בחלקו הגדול למימון תאגידי המים הפרטיים.

    • tsoof  On 15 בינואר 2013 at 15:55

      ואני מניח שגם את גובה הגירעונות בתאגידים האלה קובעת רשות ציבורית.

      • דודי  On 15 בינואר 2013 at 17:01

        אם מרצ תקבל את התיקים הרלוונטים, מה היית רוצה שהיא תעשה?

      • tsoof  On 15 בינואר 2013 at 17:21

        שאלה מצוינת. לא בטוח שיש לי תשובה עליה. לא הייתי רוצה לראות פירוק של הוועדים. כן הייתי רוצה להיות חלוקה הרבה יותר צודקת של משאבים ממלכתיים. איך עושים את זה? אני בטוח שיש מומחים לעניין שיספקו תשובות טובות משלי (ומשל שלי).

  • שמעון בר  On 16 בינואר 2013 at 8:40

    שלי איננה המראה של ביבי…הוא יפה וסקסי ממנה. שאלו את שרה. אנא , לטובת הנשמה, כתוב משהו על מר"צ. זהבה גלאון אינה מנפנפת בתסרוקות, אבל היא מדברת במילים אמינות וברורות…והיא עושה זאת כבר שנים רבות, מבלי לתזז אלקטוראלית. אנא.

    • tsoof  On 16 בינואר 2013 at 8:45

      אני לא כותב על מרץ. אני מצביע מרץ 🙂

  • שמעון בר  On 16 בינואר 2013 at 16:30

    עכשיו אני יודע שאני בכתובת הנכונה. לקח לי זמן…הגיל, להבין שאינך מהנויטרליים. אני מקווה שלא תאבד ,בדרך, את כול סופרי הגוויות היהודיות. זו ההזדמנות היחידה שלהם להתחיל לספור ימים ולא גוויות. ימים של סיכוי וסיכון להפוך למדינת אפרטהיד ולסיים את הקריירה הפוליטית של השבטים היהודיים, כמו אותה קריירה של הלבנים בדרום אפריקה.

להשאיר תגובה

