תמיד סתם שמאלני

לפעמים קוראים לי "אשף", לפעמים "חמאס"

על הרוב אני שנוא (הם צועקים "נמאס")

לפעמים אני מוחה ולפעמים מפגין

מתעב את נתניהו (או את בנימין).

אבל אני, תמיד סתם שמאלני,

תמיד סתם שמאלני

תמיד סתם שמאלני

מיעוט נרדף מוזר והומאני

שקט או קולני

בשמאל הבוגדני.

לפעמים אני חד"ש ולפעמים במרץ

קוץ בתחת של איווט ושל נפתלי בנט

לפעמים אני בדעם (לא יאיר, לא שלי)

כי צריך קצת הגנה מאקוניס וחוטובלי.

אבל אני, תמיד סתם שמאלני,

תמיד סתם שמאלני

תמיד סתם שמאלני

מיעוט נרדף מוזר והומאני

שקט או קולני

בשמאל הבוגדני.

יום יבוא ומדינת ההלכה תיכון

נפתליבאן בקואליציה עם מירי ודנון

לגרדום נצעד בשקט (או לרחמים נזעק)

כאן זה מזרח תיכון חביבי, אלה חוקי המשחק.

אבל אני, תמיד סתם שמאלני,

תמיד סתם שמאלני

תמיד סתם שמאלני

מיעוט נרדף מוזר והומאני

שקט או קולני

בשמאל הבוגדני.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שמעון בר  On 20 בינואר 2013 at 4:41

    אומרים,שביום רביעי בבוקר, או אולי ,כבר בליל שלישי, נהיה מיעוט …המון, בחג של "אחוות דפוקים".יהיה צפוף , חם ודביק…יהיה יאוש מתוק. אבל היום,יום ראשון, אני עדיין בודד בהחלטה של בעד מי? מר"צ או חד"ש. רק עם עצמי, צריך להחליט האם נותרתי ציוני, או שמא גם הם נטשו אותי, כמו ארצי, כמו עמי?

  • יעל  On 29 בינואר 2013 at 20:34

    הייתי חייבת לשיר את זה בקול רם (מעולה!)

להשאיר תגובה

