מדריכה לאחר לידה

מה שאני צריך זה מדריכה לאחר לידה. לא שאני מתכוון ללדת בקרוב או שילדתי לאחרונה, אבל מה יש, לי לא מגיע? מישהי שתגיד לי שאני תותח ותראה לי את הציצים ותעבוד אתי על רצפת האגן? אני לא בטוח שיש לי רצפת אגן, אבל אני מוכן לעבוד עליה, במיוחד עם מדריכה לאחר לידה.

אבל לכו תדעו, אולי אני לא באמת רוצה מדריכה לאחר לידה. אולי זה רק ההורמונים שלי שצועקים. ומניסיון אני אומר לכם, כשהורמון צועק, אסור לתת לו מה שהוא רוצה, כי ככה הוא נהיה הורמון מפונק שחושב שהכל מגיע לו, ולפני שאתם יודעים מה קרה, מתקשרים אליכם מבית הספר ואומרים לכם שההורמון שלכם גנב לאדנית את הכריך חמאת בוטנים וחסה ואמר לאיצטלה שיש לה עיניים של חזיר.

וזה לא שאתם יכולים להגיד למורה "מה את רוצה? באמת יש לאיצטלה עיניים של חזיר". זה לא עובד. תאמינו לי. ניסיתי.

אז אם ההורמונים שלי צועקים שהם רוצים מדריכה לאחר לידה, אולי בכלל צריך להתעלם מהעניין ולקנות להם מייבש חסה, לא ככה? ככה גם אפשר לעשות כריך חמאת בוטנים עם חסה יבשה. לא לי. להורמון. גועל נפש, אם אתם שואלים אותי.

ובכלל, איזה תוחלת יש לייבוש חסה? תאו לעצמכם שתעמדו יום אחד לפני מי שבפניו עליכם ליתן דין וחשבון, והוא ישאל אתכם מה עשיתם בחיים. מה תגידו לו? ייבשתי חסה? הרי גם אם ייבשתם לא תספרו לו. ולא שיעזור לכם לא לספר לו, כי הוא הרי בוחן כליות ולב. כליות ולב ומייבשי חסה.

בקיצור, כמו שבטח הבחנתם יש לי הרבה לדבר עם מדריכה לאחר לידה. מישהי שתגיד לי שאני גדול. שהכל בידיים שלי. שאני צריך לנשום לתוך הכאב. ושתראה לי את הציצים. נראה לי שגם זה יעזור.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נועה זמסקי  On 12 בפברואר 2013 at 11:16

    וכשתמצא אחת כזו, תוכל לשלוח אותה גם לכאן? אני לא בטוחה שציצים יעזרו כאן, אבל אולי. לך תדע. ואולי לא מדריכה? אולי מדריך? כזה שיתנפח מגאווה כשאני אגיד לו שהוא גדול? זה יעזור לי? אולי. לך תדע. כל העניין הזה מבלבל. נורא.

  • עודד  On 12 בפברואר 2013 at 14:33

    צפריר תודה;

  • שמעון בר  On 12 בפברואר 2013 at 14:35

    זהו? ההלם של תוצאות הבחירות היה כזה, שעכשיו פונים אל ערוץ אחר. יש רק בעיה אחת, 269 שותפים, התמחו ב"גומרים הולכים", כיצד יתמחו עכשיו ב"גומרים נשארים"? חשוב רק על הצפיפות של הנשארים ועל הניחוחות שהם מותירים…לא אחריהם, כי הרי הם גומרים ונשארים.

  • דניה  On 12 בפברואר 2013 at 15:37

    מה?! למה אתה כותב שטויות במקום להמשיך עם פרוייקט ספרינגסטין שהבטחת?
    נתת פתיחה גרנדיוזית ומבטיחה ומאז אני מחכה…
    (ואולי זה לא שטויות, מה אני יודעת, מעולם לא היתה לי מדריכה לאחר לידה)

    • tsoof  On 12 בפברואר 2013 at 16:32

      סבלנות. אתם קצת מפחידים אותי.

      • נועה זמסקי  On 12 בפברואר 2013 at 17:29

        עם כל אהבתי לספרינגסטין, אני דווקא מעדיפה את השטויות הללו (אבל מה אני יודעת? גם לי לא הייתה מדריכה לאחר לידה).

  • איציק הימן  On 12 בפברואר 2013 at 20:03

    יש לך רצפת אגן, וחשוב לחזק אותה. כך לפחות סופר לי במרפאת הפיזיותרפיה של מכבי.
    ENJOY 😉

להשאיר תגובה

