שיר השרה

אין לי ראש לצניעות וחמלה

ומיני קשקושים על מצב כלכלה

ביוש לעם ותאכלו את החרא

בתקוה שתבינו את שרה

אתם שם יוצאים לרחוב בשבת

ואני שוב יורדת על המזווה

כולכם תיחנקו עם גזירות לפנים

תעביר גלידה פיסטוק או איזה סורבה.

כי בא לי מזון

ובא לי ממון

בא לי פינוק,

תיחנקו שם בבררה

בא לי לי פינוקים

ובא לי ליקוקים

בא לי לצעוק אני שרה!

איפור עולה חצי מיליון

שמלה יוקרתית על חשבון ההמון

מיליון נוסף על נקיונות

ובמטוס נתקין מיטות.

רוצה עוד מיליון ועוד מיליון

את מי מעניין מה שכתוב בעיתון?

קאם און ביבי המטוס מחכה

עוד שף פרטי שם מחכה לי ובוכה.

כי בא לי מזון

ובא לי ממון

בא לי פינוק

תיחנקו שם בבררה

בא לי פינוקים

בא לי כיבודים,

בא לי לצעוק אני שרה!

פעם תתגלה עוד פרשה

פעם תיגמר המסיבה

כי בסוף השרה מחכה לה התביעה

על גניבה של מיליונים מכספי המדינה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ido2267  On 18 במאי 2013 at 21:18

    להבדיל מהשיר המקורי הסיום פה מאד אופטימי ולא כל כך ריאליסטי

  • יחיאל  On 19 במאי 2013 at 8:37

    זה כוחה של התקשורת. דנקנר נכשל במחיקת 150,000,000 ש"ח בגלל שאתם לחצתם וזה מלחיץ את שאר ברוני התקשורת. אז הם מאכילים אתכם שטויות בפרוטות לעומת מה שהוא ניסה לעשות וכולם במקהלה עוברים לעסוק ב-1/150 ממה שהוא רוצה. עכשיו הוא יכול בשקט להשיג הסדר אחר על חשבוננו.
    יש אמרה שנראה לי שמתאימה מאוד:
    אל תעצור לדרוך על נמלים כאשר עדר פילים שועט בעיקבותיך.

    אני נהנה לקרוא את מה שאתה כותב אבל כדאי שתקדיש תשומת לב לעיקר.

    • tsoof  On 19 במאי 2013 at 8:52

      תודה יחיאל. מסכים במידה.

      אני אומר את זה הרבה בזמן האחרון: יש הרבה אחראים למצב הנוכחי, וצריך לזכור את כולם, את כעורי הבלורית והתואר. תשובה ונוחי מוזכרים פה מדי יום, ואין לי שום כוונה להתעלם מהזוג נתניהו.

  • Luma video goodies  On 20 במאי 2013 at 11:28

    רק הפגנה בנוסח כיכר תחריר תוכל להוביל את השנים האלה למקום בו הם צריכים לשבת. מילא הבעל, שנבחר באופן דמוקרטי ע"י ההמונים, אבל הגברת לא נבחרה והיא היא הבושה והקלון ואם הוא בייחד עמה ולא שם רגל אז אשמתו גדולה עוד יותר. זכרו את כל משפחות "האצולה" שגמרו בכלא- צאוצסקו, מרכוס, מובארק וכעת תור הנתניהו..

להשאיר תגובה

