הזמנה לסדנת כתיבה

ובכן, אני שמח להפליא לספר שאני משיק סדנת כתיבה ראשונה לציבור הרחב.

הסדנה שלי עוסקת בכתיבה אפקטיבית – כלומר, כתיבה אינפורמטיבית ומניעה לפעולה – והיא תיערך בארבעה מפגשים בימי שני, שעה 20:00. המחיר הוא 800 שקל. כתובת: קהילת ונציה 10, תל אביב.

הסדנה מיועדת לעד 15 תלמידים, והיא תעסוק ב:

• הגדרת מטרות המסמך ובדיקה האם הושגו המטרות.
• חמשת המ"מים.
• טעויות ופגיעתן הרעה.
• חשיבותו של הריכוז, חשיבותו של הניתוק הרגשי (וגם: חשיבותו של הרגש).
• ויתור על פרטים והתמקדות בעיקר.
• סייג לחוכמה – ויתור על סייגים.
• "לראות" את הקורא: החשיבות של הבנת קהל היעד של המסמך שלך.
• אגו, ידענות וז'רגון – ומחירם.
• פעיל ולא סביל.
• משפט, פסקה, מסמך.
• ראשי פרקים: החברים הטובים ביותר שלך (והמבנה המשותף לכל המסמכים כמעט).
• מילים שאסור לכתוב.
• דברים שאסור לכתוב.
• עקרונות הבסיס למאמר אפקטיבי.
• טיפים לסטטוסים אפקטיביים ברשתות חברתיות.

הרשימה הזו נשמעת ארוכה ומקצועית, אבל אני מבטיח שיהיה סימפטי ולא מאיים. הסדנה מתאימה מאוד לבלוגרים, סטודנטים ואנשים שרוצים לשפר את יכולות הכתיבה שלהם כדי להתקדם בחייהם המקצועיים. היא מתאימה במיוחד לאנשים שממש בטוחים שהם כבר יודעים לכתוב. אני מבטיח לעשות כל מאמץ ללמד אותם כמה קונצים חדשים – וגם ללמוד מהם בעצמי.

אני יכול לעוף כאן טיפה על עצמי ולספר לכם שאני מורה מצוין, אבל אסתפק בכך שאני מלמד כמו שאני כותב. כמו כן, יש הרבה יותר מדי "אני" במשפט האחרון.

אתם מוזמנים מאוד. מי שמעוניין להירשם יכול לפנות אלי בדואל bashanpr@gmail.com

נתראה,

צפריר

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

