כתיבה אפקטיבית (הספר): מכירה מוקדמת מוקדמת

אהלן, ברשותכם, רגע מסחרי מעט, אבל גם שמח עד אין קץ.

הספר שלי, שהוא מדריך כתיבה בעבודה, באינטרנט ובחיים בכלל, יראה אור בתוך שבועות בודדים בהוצאת סיאל. הוא יגיע לסטימצקי וגם למנדלי מוכר ספרים (בדיגיטל), אבל אני מוכר אותו גם באופן ישיר.

ביליתי את שש השעות האחרונות בקריאה אחרונה של הספר. אני מאוד גאה בו.

רוצים עותק עם הקדשה? לחצו על כפתור התרומה מימין ותרמו 60 שקלים (המחיר כולל עלויות משלוח ועמלות פייפאל), ושלחו לי במקביל אימייל (bashanpr@gmail.com) עם שמכם וכתובתכם. הספר יגיע עד אמצע יולי, וכנראה הרבה הרבה קודם.

תודה שאתם קוראים אותי. 

כמובן כמובן, אם חלילה יחול בלתי צפוי בעליל בגלל רעידת אדמה, פגיעת מטאור, טייפון או טייקון, אשיב לכם את מלוא כספכם, בים, ביבשה, באוויר, בפייפאל, בצ'ק או בהעברה בנקאית, ואפילו בשטרות עד אליכם הביתה. 

עדכון: תודה על ההיענות הנפלאה. כל פעם שאני מקבל אימייל על עותק שנמכר, לבי פוצח בקזצ'וק קצר אך סוער עד מאוד.

לרוכשים מחו"ל, אנא מכם, הוסיפו עשרה שקלים נוספים למחיר בשל עלות המשלוח העודפת. תודה תודה תודה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עירא - Ira  On 6 ביוני 2013 at 1:43

    ומה עם לקנות אותו אלקטרונית ישיר? 🙂

    • tsoof  On 6 ביוני 2013 at 2:20

      .יהיה במנדלי בקרוב בדיגיטל

      מה זה אלקטרונית ישיר? עוד לא העמדתי עמוד מכירה. יהיה בקרוב.

      • עירא - Ira  On 6 ביוני 2013 at 9:57

        את הספר אוכל לקנות מצומטסקי או ממך.
        את הספר האלקטרוני אוכל לקנות ממדנד'לה או….?

        אני אשלח לך בדואל אטאצ' צילום של שטר 60 ש"ח ואתה תשלח לי חזרה אטאצ' עם ספר. ככה זה עובד היום, לא שמעת?

      • tsoof  On 6 ביוני 2013 at 13:50

        כן, אבל זה בניגוד להסכם שלי עם ההוצאה, עירא. את הדיגיטל אני לא מוכר ישירות. זה לא יהיה הגון מצידי כלפי ההוצאה.

      • עירא - Ira  On 6 ביוני 2013 at 14:45

        קוראים יקרים, נראה שצוף פיספס את ההתבדחות שלי, ה"שטר של 60 ש"ח" לא הסגיר את העניין ועכשיו אני עומד פה עם הזין ביד, מתאפק לא להסביר לילד הרע של הטוויטר את הבדיחה. איפה טעיתי היכן שגיתי? בין הפותרים נכונה יוגרל ספר כתיבה נכונה של צוף, כרך א' עם אופציה להארכה, יד ראשונה מצייצן.

      • tsoof  On 6 ביוני 2013 at 14:52

        🙂

  • chellig  On 6 ביוני 2013 at 9:24

    מזלטוב צופ אפקטיבי שכמוך. ברכות ובהצלחה.

  • avivitmishmari  On 6 ביוני 2013 at 10:21

    כל כך יפה לך! בהצלחה רבה, מותק.

  • אורית פרידלנד  On 6 ביוני 2013 at 10:40

    קניתי!

    • tsoof  On 6 ביוני 2013 at 13:51

      והתגובה המנצחת היא של אורית! תודה רבה 🙂

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 6 ביוני 2013 at 15:24

    אז אני מנצחת מספר 2! שיהיה בהצלחה עם עוד הרבה מנצחים

  • Keren Tsuriel  On 6 ביוני 2013 at 15:26

    רכשתי גם! בהצלחה

  • יוסי שגב איטח  On 6 ביוני 2013 at 16:00

    נשמע ספר מעניין מאוד, אשמח לרוכשו

  • איתי גרייף  On 6 ביוני 2013 at 18:48

    יש מצב לפרק לדוגמא?

  • kerenmk  On 9 ביוני 2013 at 12:08

    קניתי. בהצלחה.

להשאיר תגובה

