איזה מזל

איזה מזל שסטנלי משאיר את המשק עם תעסוקה גבוהה. איזה מזל שיאיר לפיד עסוק בשיח מקצועי ומדבר עם מנכ"ל OCED על גובה המע"מ ומסביר שהוא לא ייגרר לפופוליזם (קצת קרס לי היקום בפה). איזה מזל שביבי וסילבן ויאיר (שוב הוא) מקשיבים לציבור בעניין הגז, ומחליטים אחרי דיון קצרצר לשים עלינו זין.

איזה מזל שאחמדיניג'ד פורש ושאולי המתונים ישתלטו על אירן. ואיזה מזל שאסד מנצח. וגם ואיזה מזל שהוא מפסיד. איך, איך העולם שותק? אנשים מוחים נגד המע"מ כשהבן אדם טובח את בני עמו. אתם לא מתביישים? איזה מזל שחבר הכנסת עופר שלח חושב שהכיבוש משחית, ומעניין כמה אינטגריטי מאבד אדם כשמוסיפים את הכינוי "חבר כנסת" לפני שמו (רמז: לרדת בגדול, עונת האול-סטאר).

איזה מזל שקניוק מת, בן אדם שמתבייש להיות יהודי! ואיזה עצוב שיאיר לפיד לא הספיק להתקשר אליו. באלוהים, כואב לי הלב בשבילו. בשביל יאיר, כן? לא הספיק, מה תעשו? אבל כתב סטטוס יפה, נכון?

איזה מזל שהמדד עלה רק בעשירית האחוז ושמחירי הדיור יורדים? ככה ביום שני אחרי העבודה אשתי ואני נקפוץ ליפו ונקנה לנו שתי חתיכות ביהודה הימית, בשם המחירים הנורמליים והג'נטריפיקציה של העיר. כי בכל זאת, אנחנו לא יכולים עם כל הערבים האלה בין הרגליים. אבל שישאירו את החומוסיות, כן? מת על האותנטיות של העיר הזאת.

איזה מזל שהבנקים יציבים ושנוחי תומך בפריפריה. ואיזה מזל שעפרה שטראוס מובילה איזה פורום למען נשים מוחלשות שצורכות חומוס מהונדס שאפשר להשאיר במקרר שלושה חודשים. מילקי חומוס, עם קצת קצפת וסוכריות דראז'ה למעלה. כי גם לך מגיע להרגיש נחשקת!

איזה מזל שלאטמה עושים סאטירה איכותית מימין למפה. ואיזה מזל שכולנו יודעים שאיכות זו לא מילה גסה. איכות זה גם משה בטיטו ממכולת משה בטיטו בהנהלת משה בטיטו, מגרבץ, משפשף באוזן ומחטט באף בעת ובעונה אחת. בקרוב בריאליטי הקרוב לפניכם. ואיזה מזל שלאטמה וארז טל כאן כדי לתעד את כל זה, את הסאטירה האיכותית והמסמך האנושי מסמר השיער שמתחתיו אין אפילו תא אפור אחד.

איזה מזל שבכיר בקהילה, הא? תאמינו לי ההומואים האלה, לא רק מזדיינים בתחת, גם מתלוננים שיורים בהם אחר כך. ולחשוב שאלה לא נתנו ליאיר לפיד לדבר! לשר אוצר מכהן! מכהן!! ואיזה מזל שבדיוק שבוע הספר, ורק הערב, הסופרת גילה גמליאל חותמת על ספרה, "אני הייתי ביניכם כמו סיפולוקס חלוד". לרוכשי הספר מובטחת הנחה של חמישה עשר אחוז על סביח עם ווסאבי במעדני שוקי.

איזה מזל שהכל כאן בסדר. כלום לא עצוב, ואין, אין לנו ארץ אחרת. אחרת באמת לא יודע אם הייתי לוקח את ההלוואה של ה-40 אלף שקל בריבית של 17% שהציעו לי היום האלה מהלפנק לפנק לפנק. אמרו לי שאני זכאי, אז מה, לא ניקח? בכל זאת, גם הילדים צריכים מסך 67 אינץ' HD בחדר. אחרת איך הם יידעו כמה מזל יש לנו?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • grumgenar  On 15 ביוני 2013 at 12:36

    לא ברור לי למה, אבל אני קורא את ה וזה מתנגן לי בראש עם המנגינה של Everybody Knows

  • שמעון  On 16 ביוני 2013 at 4:52

    כאשר שפינוזה הבין את הנסים (כלומר את המזל) הוא פיטר את האלוהים, כי לא נזקק לו יותר. כאשר ניצ'שה גילה זאת, הוא הוציא את האלוהים להורג. ההיינו בעקבות דני דידרו והאנציקלופדיסטים, השנה, בפריס. בכול שנה, נושא אחר. הפעם הלכנו לקפה של פרוקופו, שם הגתה החבורה את לידתה של התבונה….ואת מותה של האמונה. כול מה שאינו ניתן להוכחה,נדרש להוכיח או להיכחד. מובן שהמזל ,הכנסייה והאלוהים התנגדו תוך חירוף נפשם של…המאמינים. התבונה ניצחה,בצרפת,כבר במאה ה17. מאז המזל והאלוהים הם מנחי ושרתי טרוריסטים דתיים למיניהם. אצלנו,בעולם הקרואסונים המרובעים והבורקס הסהרונים, "התבונה" נולדה וגוועה עם "מורה הנבוכים" של הרמב"ם…במאה ה13.
    אשר למזל. הדרך היחידה להלחם בו, היא להתעלם ממנו. בבועה פרטית, עם כיפת ברזל,(כזו שעובדת,לא הבלוף של רפא"ל) פרטית ואולי גם בסיוע שלך.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 16 ביוני 2013 at 14:20

    אם לא היית כותב כל כך טוב, משאיר טעם של איכות, היית מתחילה לבכות

להשאיר תגובה

