הספר כתיבה אפקטיבית יוצא לאור

פוסט מינהלי מרגש למדי: השבוע הספר כתיבה אפקטיבית יוצא לאור. אני עסוק עכשיו בלארגן חשבוניות ומעטפות לכל מי שכבר הזמין אותו. מזל טוב צפריר.

מי שרוצה להזמין ספרים בודדים יכול לעשות את זה פה:

http://tsooff.co.il/?page_id=2732

ארגונים שמעוניינים לרכוש עשרה ספרים או יותר, אנא פנו אלי כאן בפייסבוק או באימייל (bashanpr@gmail.com).

עיתונאים או בלוגרים שמעוניינים בעותק כדי לכתוב עליו, אנא צרו אתי קשר במסר פרטי או באימייל.

ואם מתחשק לכם לשתף או לזרוק מילה טובה, עכשיו זו הזדמנות טובה.

אחרון חביב, עדכון לגבי הסדנאות הבאות:

ירושלים: 29.9

תל אביב: 30.9

חיפה: 1.10

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נועה זמסקי  On 8 ביולי 2013 at 23:17

    בהצלחה!

  • שמעון  On 9 ביולי 2013 at 12:24

    בהצלחה. אני נמצא כבר ,אחרי. כול ימי השתדלתי לכתוב אפקטיבית, במבחן התוצאה. לכתיבה היו יעדים. כאלה שמחוצה לה. היום, יעדה של הכתיבה שלי, הוא הכתיבה עצמה. אז האפקט המתבקש, הוא הנאתי האישית. ואם יש תגובה (שלך נדירה, אבל אני מבין…עם 304 עוקבים,זה סיפור), אז נהנים מאפקט נוסף…נדיר.

    • tsoof  On 9 ביולי 2013 at 16:12

      אני לא מרבה להגיב כי אני לא כל כך טוב בזה 🙂

  • שלמה מורד  On 9 ביולי 2013 at 16:35

    אופה הכסף שמגיע לעיראקים ,יהודים יוצאי עיראק שעברו וחוו את הפרהוד . כסף שמגיע להם כמו ליוצאי לוב תוניס מרקו . יהודי עיראק עברו פרעות תחת שלטון ומשטר תומך של הגרמנים נאצים

להשאיר תגובה

