תגובות על הספר כתיבה אפקטיבית – פוסט מתעדכן

הורד

  • "איך אני אגיד לכם את זה בפשטות: אם אתם אנשים כותבים, ממש כדאי לכם לקרוא אותו." (ד"ר ענת שפירא, מרצה לספרות)
  • "אם הייתי יכולה, הייתי קונה כמה ארגזים מהספר ומחלקת לכל מי שאני מכירה." (מיכל יפה, סגנית עורכת סלונה)
  • "כתיבתו של בשן אינטליגנטית, בהירה וקולחת (…) מומלץ להחזיק אחד בבית ואחד במשרד." (עטרה אופק, אקסנט)
  • "אם מבחנו של ספר הוא בשאלה לכמה אנשים תרצו להעניק אותו, הרי שספרו של צפריר בשן הצליח בגדול." (אביבה יובל, מבקרת ספרות)
  • "הייתי שמחה אם כל טוקבקיסט בישראל היה קורא את הספר הזה. היינו זוכים אז למבול של תגובות אלגנטיות, מעודנות ומהודקות". (אביבית משמרי, סופרת)
  • "קולח ויעיל, זורם ובהיר (…) מומלץ לכל מי שצריך לכתוב". (ימימה עברון, סופרת ומתרגמת)
  • "לעתים ישנה הרגשה שבעולם אינטרנטי מהיר, בו פוסט רודף סטטוס עד לבליל מוחלט של מילים, חסרה יד מכוונת שתראה כיצד יש לעשות את הדברים נכון. עם הרבה ניסיון, ידע והומור מצליח בשן לשמש בתפקיד הלא פשוט הזה." (אלעד רווה, מבקר ספרות)

קראתי. ואז קראתי שוב. ושוב. מעבר לזה שהספר חכם ויעיל, הוא פשוט כיפי לקריאה. זו עצה שאין בספר, פשוט כי את זה אי-אפשר ללמד: אם אתם מסוגלים, תכתבו דברים שכיף לקרוא, שנון ומצחיק ופשוט כתוב היטב. מזמן לא נהניתי ככה מספר. בוודאי שלא ממדריך.

ממליץ לכולכם, והאושר הזה עולה רק שישים ש"ח. תענוג.

אתמול בלילה סיימתי לקרוא את הספר כתיבה אפקטיבית של צפריר בשן. הבשורות הרעות הן שאחרי שסיימתי אותו שלחתי ידי אל השולחן שליד המיטה כדי לקחת עוד ספר, וגיליתי תחתיו ג'וק גדול ונוראי. הלכתי לישון בסלון. הבשורות הטובות הן שמאד נהניתי מהקריאה בספר. בעיקר הפרק האחרון שממש גורם לרצות לקום ולכתוב משהו, לא שהיה לי משהו לכתוב, אבל זו היתה התחושה. לאורך כל הספר הרגשתי שהוא מאד מועיל, לעבודה שלי בוודאי, שכרוכה בה הרבה כתיבה (שאני מקווה שהיא אפקטיבית). הקריאה עזרה לי גם בהמשגה של דברים שאני כבר עושה וגם בהבהרה של איך לעשות ולהטמיע דברים חדשים. אז קדימה למה אתן מחכות הזמינו הספר עוד היום. לא תתחרטו.

גילי רעי

מומלץ לכל מי שרוצה לשפר את יעילות העברת המסרים שלו. כללים ברורים לשיפור הכתיבה שמועברים בצורה בהירה ושנונה.

אורי שטרן

היי צפריר, סיימתי לקרוא את ספרך די מהר. יחד עם התחושה שאקרא אותו שוב מתישהו כדי להפנים את כל מה שלא הספקתי בפעם הראשונה, אני מרגיש שהספר השפיע .עלי ברמה תת הכרתית עמוקה (זו שאיננה נמדדת רק בפרט זה או אחר) והוא כבר "שׁם". אי שם בתוך התודעה, ומשפיע  תוד.

איל שקד

רציתי רק להודות לך על הספר המצוין שהגיע אלי הביתה! כתוב בצורה בהירה, נטולת בולשיט, משעשעת וכייפית, ועל הדרך גם למדתי הרבה.

ליאורה רוזנפלד-סופר

.כולנו חכמים, כולנו כותבים, כולנו מוכשרים אבל אם נקרא את הספר כתיבה אפקטיבית, נלמד משהו טוב. תענוג! מומלץ

"נהדר. למדתי הרבה. אני בטוחה שאחזור ואקרא אותו שוב ושוב כשאמצא את עצמי צריכה לכתוב מיילים, מכתבים וכל דבר אחר לצורך העניין. פשוט מצוין."

תמר פלשבסקי

בראבו צפריר. ספר נפלא: בהיר, ברור, ממוקד, עשיר בדוגמאות ונותן יופי של כלים בדרך הכי מהנה שיש. אמליץ לכל חברי.

ד"ר גולן פדידה פלג, מרצה ומנחה קבוצות

 תשכחו מהפיל. 60 שניות על המילה "תכל'ס". מי שאין לו ב-ד.נ.א את המילה "תכל'ס" מהסבתא הפולנייה… לא יודע מה הוא מפסיד. היום קיבלתי "מנת יתר" התודה לצפריר בשן שכתב את הספר "כתיבה אפקטיבית". אהבתי. מומלץ בחום. בתכל'ס….. תקראו ותהנו גם.

עירית אמיתי

 לכל חברותיי ומכריי העוסקים בשיווק, וגם אלו שסתם חוטאים לעצמם בכתיבה, אני חייבת לזרוק מילת התפעלות על אחד הספרים היותר שימושיים (כלי עבודה ממש!) שקראתי לאחרונה. "כתיבה אפקטיבית" של צפריר בשן, עיתונאי, עורך, סופר ואשף מילולי, שהופך כל מתייסר כתיבה נטול מעוף (כמוני) לאדם עם תקווה. יש בספר הזה נוסחאות מדודות ובדוקות לצלוח כתיבה בכל מדיום שהוא, והוא כתוב כמובן בסגנונו הייחודי, ענייני הומוריסטי (וגם ציניקני). מומלץ בחום!

נירית האן

 החלטתי לקרוא את הספר פעם שניה. כמובן, לא מפתיע שנהניתי הרבה יותר, הפנמתי יותר ואני ממש תופסת את עצמי כותבת קצת אחרת. בקיצור באמת חגיגה!

זהבה כספי

מקנאה ומפרגנת לכאלו הכותבים מעניין שנון חכם ממוקד מפורט מתואר נוגע כואב. באוניברסיטה למדתי לכתוב מדעית מחקרית מבואות מרחבי ומתומצת כאחד ואני כותבת בכחלק מעבודתי כחלק מזהותי כחלק ממי וממה שאני. אני מוצאת את עצמי צוחקת נורא מספרים שתמיד הצחיקו אותי ומכאלו שגם בעתיד יצחיקו אותי ולמדתי מספרים והחכמתי מהמילה הכתובה.

וכדברי "מצב האומה "- כן….אבל" אבל ללמוד לכתוב בצורה שתשיג מטרות אחרות מלבד ציון או הוכחת תיזה אלא לכתוב כדרך תקשורת מסמס ועד סטטוס מהצעת עבודה או סתם ציוץ בטוויטר, שכל זה משולב בצחקוקים אינפנטיליים עד צחוק קצת יותר גדול והכל בזמן שאני מנידה את ראשי בהסכמה כמו הרשלה מאוסטרופולי מהצד השני של הדלת, כל זה ועוד קרה בזמן שצללתי בשקיקה לספרו של צפריר בשן "כתיבה אפקטיבית". שנון חכם מלמד משעשע פוקח עיניים פרקטי מנחה נהיר ובהיר משעשע כבר הזכרתי לא? מסוג הספרים שהם כמו מלח שולחני- תמיד חשוב שיהיה בבית גם אם לא אוהבים מלוח.

מירב איילון

ברור לך שכבר קראתי אותו, נכון? א. אתה גאון. הוא כתוב בצורה כל כך זורמת, שממש הופתעתי כשהגעתי לסוף. ב. צריך לקרוא אותו שוב, בניחותא, ולשים לב לטיפים. אני כותב כבר המון שנים לפרנסתי כי רבה (טפו טפו טפו) ובכל זאת לימדת המון. ג. אתה גאון.

טל איתן

הודעת SMS פתק "נגמר החלב" לבעל, דואל לבוס, ברכה ליום הולדת, שלט ללוח מודעות של הבניין. כולנו מייצרים, כל הזמן, מסרים כתובים. ובכוונה אני כותב "מייצרים", כי לרוב אלו טקסטים שנוצרים כמעט-מעצמם, בלי יותר מדי תשומת לב ועם מעט מאוד מחשבה. תהליך הכתיבה שלנו הפך אוטומטי, מנותק מעקרונות של תעדוף, עריכה וסגנון. זה רע. מאוד.מזל שיש את הספר "כתיבה אפקטיבית", שמזכיר אפילו לכותבים המושחזים ביותר שלא מספיק לדעת לכתוב, צריך לדעת איך לכתוב, אפקטיבי, יעיל ומעניין. הוא כתוב נפלא, וכולל עצות פשוטות ובהירות שקל להבין ולהפנים.זה ספר חובה לאנשים כותבים, או במילים אחרות – כולנו.

עוד פעם טל איתן

לרכישת הספר, גשו בבקשה לכאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

