ברכת שר האוצר לאזרחי ישראל

אזרחי ישראל היקרים,

הואלתי בטובי להתרחק מעט משגרת יומי הלוחצת בטירוף (בכל זאת, שרוצר), ולהעתיר עליכם, בשעת הרצון הטובה הזו, ברכת שנה טובה ממני ומחברי לדרך ביש עתיד.

אני רוצה לברך את העצמאים שלהם דחיתי את תשלומי המס בשבועיים כי אני כזה בומבה של טיפוס. שתהיה לכם שנה טובה, שנת פריון ושגשוג והצלחה. נכון שאני לא ממש בעניין של לחייב בחוק תשלום בזמן לעצמאים. נכון שמבחינתי שוטף פלוס שלושים, שישים, תשעים, מאה עשרים ושוטף פלוס תמותו כבר הן פרקטיקות ראויות. נכון שמשרד האוצר שאני עומד ברשותו מעכב לא פעם תשלום לעצמאים במשך תקופה של עד שנה, אבל אתם יודעים, חברי העצמאים: רק המעז מנצח. אם אתם לא יכולים לעמוד בלחץ, תוכלו בקלות למצוא משרה ללא שכר הוגן, ללא תנאים סוציאליים וללא איגוד עובדים. ברכת הצלחה שלוחה לכם!

אני רוצה לברך את ניצולי השואה בשנה טובה, ולהתנצל בפני אלפי ניצולי השואה שלא יכלו להתאפק, ונפטרו לפני שהתחלתי להעביר להם את הכספים שמגיעים להם כחוק. ככה זה בדמוקרטיה חברים – מי שלא נלחם עבור זכויותיו, מי שמוותר ולא עומד על שלו, מי שמת בחוסר כל – יכול לבוא בטענות רק לעצמו. אנחנו ביש עתיד לא יכולים לעזור למי שלא רוצה לעזור לעצמו. שתהיה לכם שנה טובה!

אני רוצה לברך את בחורי הישיבות בישראל. בזכות טוב לבי הנדיר, ולמרות שאמרתי שקיצצתי לכם 260 מיליון שקל בתקציב, החלטתי להחזיר לכם חצי מהתקציב. אני מתנגד בכל מאודי לטפילות, אבל אני גם סמרטוט קואליציוני, ולפיכך אני מחזיר לכם חלק מההקצבה. אבל אל דאגה, אני עדיין מתעב את כל מה שהוא לא מיינסטרימי ומלוקק וכמוני, את כל מה ששונה ואחר – ואעשה את כל שבכוחי כדי להרע את מצבכם בעתיד.

אני רוצה לברך את האימהות החד הוריות ואת העובדים העניים באשר הם. בזכותי, המענקים שתקבלו מהמדינה יגדלו, ונמשיך לתמרץ אתכם לעבוד בעבודות של 25 שקל לשעה. בו בזמן, אמשיך להתנגד בכל מאודי לעבודה המאורגנת הטפילית, שהיא הכלי היחיד של עובד ישראלי בשנת 2013 להגן על זכויותיו, לעבוד שעות סבירות, לדרוש זכויות פנסיוניות ושכר הוגן, להתגונן בפני פיטורים שרירותיים של מנכ"ל שבא לעשות סיבוב של מיליונים "ולקצץ בעלויות." לא לא, העובדים המאורגנים הם כידוע לכל ערימה של קומוניסטים מטורפים. אי אפשר לירות בהם, אבל חובתנו המוסרית לפורר אותם.

אני רוצה לברך את כל אנשי המחאה החברתית בישראל. אני אתכם ולבי אתכם, וכמו שתמיד אמרתי, המחאה אינה על המחירים או על הדיור או על החזירות שלי ושל חברי. המחאה היא על הוגנות, וכמו שאתם רואים, אני עושה הכל כדי שאם אין פה הוגנות, לפחות תהיה מראית עין של הוגנות, כדי שנוכל להמשיך לרמות שמונה מיליון ישראלים.

אני רוצה לברך את התלמידים בישראל. ביטלנו לכם את בחינות המיצ"ב אבל לא ביטלנו אותם. אתם צריכים לעשות אותם כמו תמיד, ערימה של בטלנים, אבל בזכותי לא נראה את התוצאות שלכם לגויים, ואף אחד לא יבין איזה חרא מאכילים אתכם במערכת החינוך הציונית המפוארת. כמו כן, לבנות הלומדות בבתי ספר ממלכתיים-דתיים, אנחנו לא מדברים על מערכת הרבייה שלכם כי מערכת רבייה היא עניין מטונף לפדופילים וסוטים! שתהיה לכם שנה טובה וזכה, עתירת טמטום ובורות, ואם יהיו לכן ארבעה ילדים בגיל 22, אני כבר אראה לכם מה זה להיות טפיל במדינה הזאת.

שנה טובה גם לנכים שלא הנגשתי כי אילן גילאון הוא חלאה קומוניסטית מסריחה, ושנה טובה לנכים שכן סידרתי להם הנגשה, כי זה הבן אדם שאני. שנה טובה לאלה שעישנתי איתם, מלשנים מטונפים, ואלה שלא עישנתי איתם – תתרחקו מסמים! קנו אלכוהול במקום! הורדתי את המחיר לקוניאק מיושן 21 שנה במיוחד בשבילכם! כזה בן אדם אני.

שנה טובה לכולכם, לכל עם ישראל וגם לנציגי המיעוטים. תהיה שנה חרא, אבל בעוד שנה וחצי יהיה טוב. עד אז: שיהיה לכם רק חרא טוב.

שלכם, בשבילכם ולמענכם,

יאיר

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שמעון  On 30 בספטמבר 2013 at 3:22

    אחד לאחד…(1)העצמאים,כבר אינם כאן. הם בברלין ובניו ג'רסי. (2)ניצולי השואה, פוחתים והולכים. עד 2017, מועד הבחירות הבאות(אם ירצה השם), רובם לא יהיו עמנו והמיעוט שיוותר,יטופל על פי הנחיות "חוק האומה" של השרה ליבנת. (3) בחורי הישיבות וחילי הנחל החרדי יחתמו על הסכמי השלום עם מצריים, המחוז הדרומי. סוריה, המחוז הצפוני והחמאס,מחוז המרכז. השלטונות החדשים,יתירו להם להקים את המשמר האזרחי היהודי(יודנראט) בגטאות החדשים. מובטח כי לא יהיו עוד מחנות ל"עבודה משחררת". (4)האמהות החד הוריות והעניים יועברו למחנות בדרום. אותם שיתפנו מדיריהם הסודאנים והאריתריים. במחנות יותקנו גני ילדים ובתי תמחוי לטובת האוכלוסיות החדשות.(5)אנשי המחאה,כבר עוברים לברלין, אם לא יעשו זאת בהמוניהם, אפשר לעודד אותם לעשות כן,על ידי העלאת מחירי הדיור והמזון. (6) נכים חדשים לא יהיו, כיון שהללו יוגדרו על ידי אגף הנכים במרד האוצר. לא תהינה הגדרות….ובא לישראל,סוף,סוף,הגואל.

להשאיר תגובה

