שתישאר יאיר לנצח

באיחור מה, ברכה ליומולדתו החמישים של שרוצרנו המצוין, לפי מילים שהוא עצמו כתב (ודילן תרגם).

 

שישמור אותך טייקון
ויגשים משאלתך
שתעשה בשביל חבר
והוא למענך
שתטעה בכל פנייה
לא תוותר על אף שגיאה
שתישאר יאיר לנצח

שתגדל להיות אדיש
תעדיף תאגיד על איש
ותמצא את הקשקוש
כמו מסטול מקצת חשיש
שתמיד תהיה מקסים
ותצפצף על עניים
שתישאר יאיר לנצח

שסטטוסיך ישותפו
על אף הקשקושים
שתוסיף עוד לפטפט
במקום לפנות למעשים
שתפגע בהמונים
ותיזהר מטייסונים
שתישאר יאיר לנצח

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שמעון  On 11 בנובמבר 2013 at 9:15

    מקסים. הטוב שבכולם. מעתה, תמיד אהיה בעד שיתוף פעולה שלך ,של דילן ושל יאיר. רק לשם מה העונש של "יאיר לנצח". לי תספקנה 4 שנים אתו…ואפשר גם קודם.

    • Shoshy Vizenfeld  On 11 בנובמבר 2013 at 14:24

      אני מסכימה עם הכל,ואף צוחקת בקול,אבל שיישאר לנצח?לא מגיע למי שהרס הכל.

  • מיקי  On 11 בנובמבר 2013 at 17:10

    סתם נודניק:

    בית שני שורה שניה – חברה במקום תאגיד יתקן את המשקל 🙂

    (אני מנג׳ס רק כי זה ממש טוב ומעציב באופן שמעשע ביותר)

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 11 בנובמבר 2013 at 22:41

    שתשאר יהיר לנצח

  • גלאי לוזרים  On 11 בנובמבר 2013 at 22:45

    יש לי רגשי נחיתות איומים אז אני מקלל בלוגרים.

להשאיר תגובה

