ברכת שר האוצר לשר החוץ הנכנס

ידידי מצביעי יש עתיד,

העובדה שאדם הוא חרדי ומזרחי לא פוסלת אותו מלשבת על כסא שר החוץ, ובוודאי שאינה פוסלת אותו מלקבל חיבוק ממני, אחיכם העבד. איווט, אם אתם שואלים אותי, הוא עוד דוגמא לקורבן של המנגנון הציני שהשתלט על המדינה הזו, שמונע משילות ופוגע פגיעה אנושה במעמד הביניים.

איווט – ואתם יכולים לשאול את עופר אתם לא מאמינים לי – איווט הוא הוא מעמד הביניים!

העובדה שכל כך הרבה אנשי פרקליטות, משטרה ועוד גורמים אנרכיסטיים ולא משילים בעליל טפלו עליו עלילות שווא במשך שנים ארוכות היא עוד דוגמא לבירוקרטיה שמעיקה על המגזר העסקי וכתוצאה מכך עליכם, אחי העבדים. מחוץ למנגנונים האלה, אין בר דעת – בטח לא אחד שנשאר בחיים – שחושב שאיווט פגע בדרך כלשהי בשלטון החוק. אפילו הילד שחטף ממנו מכות התגלה מאוחר יותר כטיפוס מעצבן ופופוליסטי.

ולכן, אחי מצביעי יש עתיד וחברי לעם היהודי המקודש, אני מברך הבוקר את איווט רעי על שובו לממשלה. איווט הוא מופת לחתירה לצדק ולשלום ולבטחון ישראל, ושום דבר לא יעצור אותו בדרך להשיג את המטרות האלה. ואם אתם לא מאמינים לי, תשאלו את העדים נגדו שלא שרדו. אני מאמין שאיווט זקוק לתמיכה, מענקים ועידוד, כי רק ככה תטפטף הצמיחה גם אליכם במעמד הביניים.

אני מאמין באמת ובתמים שעוד שנה וחצי יהיה פה יותר טוב, והשחרור של הרווחים הכלואים ואיווט (שבינינו, אולי גם הוא היה צריך להיות כלוא) הוא עוד סימן לימים היפים שמחכים לנו במעמד הביניים.

אני אמשיך,

יאיר

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

