מי שניסה אותנו חטף, מי שינסה אותנו יחטוף

אני רוצה לאחל הצלחה גדולה לנוצרים שמגנים על מדינת היהודים
ול-800 אלף בטלנים מתחת לקו העוני, אז מה אם הם ילדים?
אני רוצה לחזק את ידי השורפים את עצמם וגם את העומדים לשרוף
מי שניסה אותנו חטף, מי שינסה אותנו יחטוף.

אני מזהיר את הפליטים שנמלטים מרצח עם ועינויים
ואת הקשישים שמקבלים מהעירייה מכתבי איומים
הצלחנו להשניא את עצמנו על כולם, אבל עוד יש למה לשאוף
מי שניסה אותנו חטף, מי שינסה אותנו יחטוף.

אני כואב את כאבו של הבדואי שנרצח, אבל שזה לא יעלה לכם לראש
זה לא אומר שיש לכם זכות קניין על אדמותיו של העם הקדוש
אתם עדיין פולשים ופושעים. לא עם, סתם המון בר חלוף
מי שניסה אותנו חטף, מי שינסה אותנו יחטוף.

אני מזהיר את בני הטובים כולם מפני נערות שרוצות את שמכם להכתים
וגם את מטוסינו ותותחינו וטנקינו מכל בנות השלוש שרצות בין הכדורים
דפקנו את העם, את הילדים, את הפליטים ונמשיך קורבנות לאסוף
מי שניסה אותנו חטף, מי שינסה אותנו יחטוף.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • shai nir  On 25 בדצמבר 2013 at 10:25

    שכחת לציין את העומדים מהצד #רק_אומר

  • shai nir  On 25 בדצמבר 2013 at 10:27

    לא ציינת את העומד מהצד הכה חשוב ליצירת המציאות הרעה הזו

  • Yechiel Adar  On 26 בדצמבר 2013 at 14:56

    קראתי לפני שתי דקות את רשימתך על שרוצר וממש נהניתי.
    עכשיו אני קורא את אוסף השטויות הזה וממש נעלב מהרמה הירודה.
    ממש תעמולה קומוניסטית במיטבה.
    חבל – בדרך כלל אתה כותב הרבה יותר טוב מזה.

    • tsoof  On 26 בדצמבר 2013 at 16:36

      מבטיח לעשות מאמץ להביע את דעותיך בעתיד.

  • שלמה מורד  On 7 בינואר 2014 at 19:52

    נראה לך שאנחנו רוצים להחטיף למי שהוא לאיים על מי שהוא

להשאיר תגובה

