ערכים

"לא יעזרו הפגנות ולא יעזרו שביתות. בלמנו לחלוטין את ההסתננות לישראל ועכשיו אנו נחושים להוציא מפה את מסתנני העבודה הבלתי חוקיים שנכנסו לישראל. בשנה שעברה הגדלנו פי שישה ליותר מ-2,600 את מספר המסתננים שיצאו, והיעד השנה הוא להגדיל את המספר הזה עוד יותר."

(בנימין נתניהו, שם, שם)

במסורת של האומה הנפלאה שלנו, ראש ממשלתנו הוא פוסטר מהלך לערכים. הבן אדם אשכרה משפריץ ערכיות. לפעמים אני כואב את כאבן של הדיילות במטוס ראש הממשלה, שנאלצות לנקות את כל הערכיות הזו מהסדינים של המיטה בחצי מיליון שקל.

הנה כמה ערכים כאלה, שמבצבצים מתוך הרשימה המרגשת של אדריכל הצמיחה, השגשוג, הפריחה והשלום, ב. נתניהו:

ע"ע רגישות: "לא יעזרו הפגנות ולא יעזרו שביתות", אומר המנהיג הנערץ. וזה יפה. זה מראה קשב. זה מראה אמפתיה. זה מראה אכפתיה. זו ממש תמונה מרהיבה של לב יהודי רחום וחנון.

(אעשה את מה שאני מעדיף לא לעשות בדרך כלל, ואענה למגיבים מראש: נכון, צודקים. בנימין נתניהו הרי עושה לילות כימים מאז ומעולם למען תושבי דרום תל אביב. מדובר באיש שהוציא את שפירא והתקווה מאשפתות. מדובר באדם שרומם שם מרכזי קניות ופארקים ירוקים, שהביא הישגים נדירים למערכת החינוך בכפר שלם ובקריית שלום. צודקים. זה בדיוק מה שאני אומר. ושיתביישו הבוגדים והמתנגדים והמלעיזים ומוציאי דיבתו.)

ע"ע אמפתיה: ההזדהות של היושב על כס הממלכה עם נתיניו כמו גם עם הגרים היא לא פחות מנס לגויים, אמריקנו לשיקסעס. אי אפשר שלא להתפעל כשמעיינים ורואים את תשומת הלב שלו לכל תושב דרום העיר מחד גיסא, ומאידך לכל תינוקת שחורה לא עלינו, וכל זה למרות שהוריה עקרו את שערי הארץ הקדושה הזו, כדי לקחת את משרות שואבי העצים וחוטבי המים מהצעירים האקדמאים שלנו.

למרות הרוע הזורם בעורקיהם וצבעם השחור משחור המעיד על ליבותיהם האפלים – ניכר כי בנימין זוכר כי גר היה בארץ מצרים, וליבו נכמר ויוצא אל בני העוולה המחליאים. כולם מוסלמים, אני מזכיר לכם. ותומכים בלגליזציה של סמים קלים. ואוהדי הפועל. אבל לבנימין לא אכפת מכל זה. בני אדם הוא רואה לנגד עיניו. בני אדם שנבראו בצלם וקיבלו מספר כמו שמגיע לכל אחד.

ע"ע אמירת אמת: כרגע חסר, אבל אני מבטיח לעדכן.

ע"ע תכנון ארוך טווח: "והיעד השנה הוא להגדיל את המספר הזה עוד יותר." אנא מכם, קראו שוב את המשפט הזה. שוב ושוב. רק מוח של אסטרטג גאון יכול להגות תוכנית מורכבת ומפורטת כל כך למען עתידנו. הייתי רוצה לומר שאני ישן טוב בלילה לשמע ההבנה והירידה לפרטים, אבל זה כל כך טוב, שאני שוקל לישון טוב גם בצהריים.

כמה חזון! כמה השקפה למרחוק! כמה ראיית הנולד! הבעיות כולן מיטאטאות מפני מפגן תבונה עילאי שכזה. יש יעד! להגדיל את המספר עוד יותר!  ככה הגענו למקומנו המורם מאומות העולם. כך היינו לאור לגויים. בזכות המחשבה התחילה. בזכות הלהגדיל את המספר הזה עוד יותר.

אברהם אבינו, משה רבנו, בנימין זאב הרצל חוזנו, בן גוריון מקימנו – נוחו בשלום על משכבכם. נמצא האדם שישמר וישפר תפארת הלאום, יביא אותנו אל סף האולימפוס, ישקנו נקטר, יאכילנו אמברוסיה, יחנה לנו את המאזדה בכחול-לבן בכיכר רבין. הידד, הידד לציון ולמנהיגה המפואר!

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • ido2267  ביום 6 בינואר 2014 בשעה 12:38

    הגזמת לגמרי בנושא החנייה בכחול לבן

  • Mosheshy  ביום 7 בינואר 2014 בשעה 8:05

    ראש המכשלה הגדיל לעשות,וברוח ההשקפה הקלקלית הניאו-ליברלית שהוא אוהד,אף מינה נציב למנהלת ה באונטי האנטערס.ראש המכשלה הציב תג מחיר. בקלקלה הניאו-ליברלית גם בני אדם מתומחרים.הנציב יקבל עבור כל ראש שהוא יצליח להביא.

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000901733

  • Mosheshy  ביום 7 בינואר 2014 בשעה 8:08

    אבל… ראש המכשלה ודומיו הנמצאים בשלטון אינם אשמים. אשמים אלה שבחרו אותם.

  • שלמה מורד  ביום 7 בינואר 2014 בשעה 18:16

    קריעה באמת ההתפתחות הזאת המצב הזה קורע ,כדי להביע דעה או לנקוט עמדה, נתאר לנו שהאנשים האלה היו קבוצה של יהודים המסולקים ממדינות העולם . מה הייתה דעתנו עמדתנו תגובתנו. התשובה ברורה מאליה .למרות הרגשנות והצער, יש בעיה ונוצרת לנו בעיה ובעיות . המטרה שלנו להחזיר את האנשים האלה , נובעת מאילוצים והקשיים שיש לנו ואין בזה שנאה לזרים וחוסר הומניות . אם נעשה את זה במתינות בסבלנות יתכן שנצליח ,אך אין בטחון שכולם יעזבו את הארץ הזאת. אלה שיישארו כנראה יהיו חלק מבני הארץ הזאת לטוב או לרע. אם יהיו חכמים מנהיגנו יפעלו כדי לגייר את אלה שיישארו על מנת שיהיו חלק מהעם הזה

כתיבת תגובה