מכתב ההתנצלות המרגש של רני

שרון היקרה,

בואי נשים בצד את העובדה שאני מת עלייך באופן אישי, יה זונה בת של זונה. בואי נשים את זה בצד. אני מתקשר כדי להתנצל, כלבה. להתנצל מדם לבי המפרפר, אינעאל אבוכ.

את מה שאמרתי אמרתי בסערת רגשות. עכשיו כשאני רגוע ככלבלב מאושר אחרי חירבון בוקר, אני רוצה להסביר את עצמי לך ולכל עם ישראל שיודע שרני תמיד צודק, כמו שרני צדק לגבי המילים היפהפיות שכתב סשה ארגוב ושלי יחימוביץ' הכלבה וגיוס חובה למסתננים הסודנים המלוכלכים שאני הראשון שפתח את דלתי לפניהם ועשה להם קיצי קיצי בגב. ואת יודעת את זה מיחסינו הממושכים והידידותיים תמיד, נכון, יה גועלית? תגידי שאת יודעת! תגידי לכל עם ישראל או שאני אשלח לך טיל של מוקוס…

סליחה מותק, סליחה. זה מההתרגשות ומהאופי חרא שבא לי בפתאומיות, כמו שכל עם ישראל יודע. שימי בצד את זה שתמיד רציתי בטובתך, שתישרפי במרתפים של שירות הביטחון. חכי חכי כשתבואי לאיי מרשל! חכי!!

אני מגנה אלימות מכל סוג שהיא. אני מתעב אלימות, ואני מוכן להיכנס באמ-אמא של כל מי שתומך באלימות ולשלוח לו פגזים של עמבה, כי כזה אני. רק מאהבה אני בא. כל עם ישראל יודע את זה שרון, וגם את יודעת, יה כוניפה בת של מתנחל ומסתננת בוגדנית.

אלה ימים קשים עבורי. מוזר לי ומפתיע היחס העוין והלא הוגן של הציבור כולו כלפי מי שתמיד עשה הכל כדי שלא תרגישו שההון-שלטון מזיין אותכם. אבל זה יעבור ואנחנו נמשיך לזיין אותכם והציבור תמיד אתי, שרון, אז תבדקי טוב טוב שאת נועלת את הדלת של הבית, יה פוסטמה. ואל תשני חזק מדי בלילות. ושימי בצד את זה שאני אוהב אותך.

מקווה שההתנצלות הזאת מיישרת את העגורים בינינו, יה זונה מולדבית גרושה. תמיד אשאר ידידך וחברך האוהב והתומך.

שלך ושל כל עם ישראל,

רני

בתמונה: רני אוסף צנטריפוגה אוהבת של מוחטה

רנירהב

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

