הצל שלי ואני

הצל שלי ואני יצאנו לדרך
דפק לי הוא לום בברך
ניסיתי מילה להשחיל
והוא המשיך להרעיל
בריונים התכנסו בשוליים
התחילו לירוק, לאיים בידיים
צילי קילל כמו קוף
ניסיתי להתחמק מאגרוף

בקבוק התנפץ
לבי בתוכי התכווץ
צילי קרא להשמיד
מפחיד יותר מתמיד
הוא צועק "תמות" ושוב צורח
אני משיב "את אמיל ת'שוכח"
למה תמיד רק כוח הוא מבין?
למה שותק מנהיג הימין?

בוא נרצח שמאלני
לפחות נשבור לו גפיים
הוא יצור חולני
אוהב ערבים, שנוא, בוגדני
בוא נכה או נשרוף
נזכיר לו הוא בן חלוף
הגיע הזמן לשמוח
לדם שמאלני לתת ולקלוח

לרוצץ את ראש הנחש
ששכח מה יהודי ונרקב ונחלש
בוא נעבור את הגבול
אל גרדום נוליכו כבול
ורק היסטוריון אחד
עם העט כתב שם בצד
איך אמרתם אלם
ונותרתם עם צל אך ללא צלם

בוא נרצח שמאלני
לפחות נשבור לו גפיים
הוא יצור חולני
אוהב ערבים, שנוא, בוגדני
בוא נכה או נשרוף
נזכיר לו הוא בן חלוף
הגיע הזמן לשמוח
לדם שמאלני לתת ולקלוח

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 13 ביולי 2014 at 13:08

    בקבוץ

  • טליה  On 13 ביולי 2014 at 15:18

    הצל הזה ושותפיו הם חמאס.

  • עילם קלוטס  On 13 ביולי 2014 at 21:39

    חזק וכל כך כל כך נכון ונבון. מצמרר

    • טליה  On 13 ביולי 2014 at 22:08

      מצמרר.אכן.

  • יחיאל  On 14 ביולי 2014 at 9:19

    והכי מחריד שהצל שלי שכח שרק לי מותר להיות "לורד האו האו" והוא חייב להסכים לכל מה שאני אומר.

להשאיר תגובה

