קטן להפסקת האש

הפגז הראשון רק שבר לי חלון
והטיל השני כבר הרס ת'סלון
רסיסי מרגמה לי פגעו בחזה
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה

פרנסה לא הגיעה אז ניגשתי לשר
הוא אמר זה מבצע, 'תה לא זכאי לדבר
בנק עצר לי אשראי ואני כה רזה
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה

הילדים בצפון, לא בניתי ממ"ד
המקלט הקרוב רק באזור הגלעד
ואני מתמוטט מלחצים בחזה
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה

החמאס הוא נחלש, כך אומר האלוף
ובינתיים חוטף חדירה בפרצוף
שלל טילים, מנהרות, אי סופן מי חוזה?
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה

ערבי ברחוב, זה אותי מעצבן
למה מה יש לו פה? למה לא בירדן?
את קיצו הקרב לא מרגיש הנבזה
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה

לפעמים אני חושב פשוט לשים לזה סוף
להימלט מפצצה, מעלבון, מאגרוף
אולי אצא לגולה ולגוי אתחזה
אבל נפטרנו מהשמאל, נטפל גם בזה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מרית בן ישראל  On 1 באוגוסט 2014 at 12:17

    בקרוב תוכל לארגן ערב שירה בציבור

    • ido2267  On 2 באוגוסט 2014 at 21:20

      במרתף של הגטו?

  • טליה  On 1 באוגוסט 2014 at 13:01

    אפ זה לא היה עצוב ומפחיד, הייתי צוחקת.
    כתבת נפלא!
    טליה

להשאיר תגובה

