מקווה שאתם מרוצים

היום, איך שאני עוצר לשווארמה בהתחלה של שוק התקוה, בזמן שאני מבקש מהבעל הבית להביא לי בקבוק קינלי, בקצה של העין אני קולט את האיסלאם הקיצוני חוצה את דרך ההגנה.

נשבע לכם! באלוהים! נדמה לי שהוא לקח פיתות מהמאפייה ובדיוק שאל אם יש לאופה זעתר כזה בחתיכת עיתון. אבל אני לא יכול להגיד בביטחון, כי כאמור, בדיוק ביקשתי קינלי. אבל נראה לי. נראה לי שיש קשר הדוק בין איסלאם קיצוני לזעתר בעיתון.

למרות שלבד, בפני עצמו, זעתר בעיתון זה לגמרי לגיטימי.

בקיצור, איך שאני קולט אותו שלפתי את האקדח שלי ורצתי אחריו כדי לחתור למגע. עד שקרא לי פה הבעל הבית לקחת את הקינלי, וגם כן נזכרתי שאין לי אקדח.

וכמו שאתה רואה הזעקנו משטרות ואמבולנסים ומירי רגב ובנצי גופשטיין, ועכשיו אנחנו פה פותחים בסריקות, הופכים כל אבן כדי למצוא את האיסלאם הקיצוני. ומירי אומרת שאנחנו לא נשתוק ובנצי צועק שלא נתבולל, והצ'קלאקות של המשטרות והאמבולנסים עושות כמו שצ'קלאקות עושות. שמח.

אני רק רוצה להגיד דבר אחד: אני מקווה שאתם מרוצים שם בשמאל. באמת שאני מקווה שאתם מרוצים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

