חיידק טורף

ובכן, למדינת ישראל אין מוח. כלומר, יש מוח, אבל פגוע. ולא סתם פגוע. פגוע מחיידק טורף. ולא סתם חיידק טורף, חיידק טורף שאוכל חמץ בתחבורה ציבורית באבן גבירול בשבת. ככה אמר ינון מגל. או שרון גל. או חנין זועבי. או עמית דרוקר. באלוהים, לא מצליח להבדיל.

טוב, נכון, לא ממש מנסה להבדיל, אבל זה בגלל שאני אליטיסט. אבל – ותסמכו על האליטה כשהיא אומרת את זה, כי בכל זאת, אליטה – גם אם הייתי מנסה להבדיל, לא הייתי מצליח.

מה שמזכיר לי את פרשת השבוע, שהיא – כידוע לכל קורא זב חוטם ושתום עין – מה שכתוב בגוגל. ובכן, בפרשתנו השבועית עד מאוד שנקראת השבוע והשבוע בלבד, וגם כן רק בעמידה, בהסבה לימין (רק ביבי!) ובקריאות לבנטיניות קצובות "שוקולד! שוקולד!" אז שמה כתוב "קח לך עגל בן בקר ואיל לעולה, אבל קודם טגן בצל עד שיזהיב". ואחרי זה כתוב "ועשה את קרבן העם וכפר בעדם כאשר ציוה אדושיק כפרה עליו".

תנו רבנן וויקטור, שכאשר כתוב "עגל," מתכוונים לשמאלנית מזדיינת, וכשמוסיפים "איל לעולה", מתכוונים גם לאשכנזיות זונות שאמא שלהן עיראקית. והכי חשוב, שכאשר כותבים "כפר בעדם", מתכוונים לשיר עם מילים מפגרות וקצב טורקי של עמיר בניון כפרה עליו, שיזכיר להם מה זה להיות יהודי חם ואוהב ולוקק ישבני אשכנז במושבם בבלפור ובקיסריה.

כי, ואת זה רואה כל בר דעת וצפוף פיגמנט, יהודי זה מזרחי ומזרחי זה יהודי. ואם עוד לא התמזרחתם, סורו לסניף "זכותי" הקרוב למגוריכם, שמה נוריד לכם בכאפות את האשכנזיות והשמאלניות וההתנשאות. ככה גם תהיו פחות כלבים ויותר חמורים.

אחרת איך יבוא המשיח?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אבי  On 14 באפריל 2015 at 15:48

    לא הבנתי איזה מסר רצית לשלוח ולמי, טוב ……………….. כנראה שאיני מהאליטה.

  • ido2267  On 15 באפריל 2015 at 18:12

    אם המשיח מגיע אני קונה אקדח. הם הרגו את שלי אני אהרוג את שלהם

להשאיר תגובה

