דיווח אמת מהאתיופיפאדה

"מה שאני אוהב אצל האשכנזים, זה שתמיד אתה יכול לדבר עם זקני העדה שלהם. אתה יודע, להרגיע את הרוחות."

בתור שוטר שמקפיד להרביץ לאתיופים רק במרכז הגוף, ולגרור אותם רק מהרגליים ולא מהשערות המתולתלות המג'ייפות שלהם, אני לגמרי מתרעם על הארגונים החברתיים שמסיתים אותם למרות שהגענו להבנות עם העדה.

הנה למשל, הגענו להבנה שמותר לנו לעצור כל בן 12 ומעלה ששיבש את הסדר הציבורי ויצא בצבע שחור מהבית. הגענו איתם גם להבנה שלגמרי לגיטימי לפתוח להם את הפנים אם אין מצלמות בסביבה. ואם יש מצלמות אז על פי ההבנות נתנצל ונמשיך לדפוק להם מכות.

ולכן, בתור שוטר, אני מוחה על כל העניין הזה של אתיופים שעושים שימוש בזכויות האזרח שלהם. זכויות אזרח, את זה יודע אפילו אתיופי שחור דפוק, זה לשמאלנים, והאתיופים אולי אפסים – אבל שמאלנים הם לא. אז אני שוב קורא לבני העדה לא להיגרר אחרי הארגונים של הסמול, כי אחרת נצטרך להיכנס בהם לא רק בגלל שהם שחורים, אלא גם כי הם בוגדים.

ואני מזכיר לחברי העדה: מה שמתחיל בדרישה לזכויות אזרח, עלול בקלות להידרדר לזכויות אדם ולא עלינו בזכויות האדם. אז לכל ידידי האתיופים: הסכמות הסכמות, אבל שלא יכניסו לכם לראש שאתם אשכרה בני אדם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

