פורנו מנהיג מזדקן ושמאלנית

הרבה פעמים אנשים ניגשים אלי ושואלי אותי, "צפריר, מיהו מנהיג אמיתי?"

באמת. לא יודע למה. כנראה אני נראה כמו אחד שיודע מיהו מנהיג אמיתי. או שבדיוק אין אף אחד אחר בסביבה. או שיש מישהו אחר בסביבה, אבל הוא לא נראה כמו מישהו שיודע מיהו מנהיג אמיתי.

אז אני עונה, כי אולי לא בטוח שאני יודע מיהו מנהיג אמיתי, אבל בטוח שאני אדם מנומס שמעדיף לא להשאיר אנשים ככה, עם שאלה על בדל שפתיהם. כלומר, על דל שפתיהם, אבל בדאלכ, תגידו שבדל שפתיים לא יותר מתאים מדל שפתיים?

אז אני מסביר, שמנהיג אמיתי, אחד שלא נותן לתקשורת השמאלנית להטעות את העם, אחד שלקח פה את הבחירות בלנד סלייד ובנה ממשלה רחבה שפתיים יישקו ועכשיו מנהיג רפורמות מקצה אל הקצה למען הציבור ולמען עתידנו, מנהיג כזה הוא אדם שלא מסתפק.

הוא לא מסתפק בלאכול את הדג המסריח.

הוא לא מסתפק בלקבל מלקות בכיכר.

הוא לא מסתפק בלהיות מגורש מהעיר.

הוא צריך עוד משהו. עוד איזה חוויה מכוננת, שתסביר למה באמת היינו צריכים את כל זה. אולי איזה שיחת נזיפה מאירופה האנטישמית, או איזה פקקטע חרם מקליפורניה, שהיא כידוע מקום של היפים מסוממים.

ואם אתם חושבים שהוגדשה שאת ההשפלות שלנו, חכו רגע בבקשה. לא כל כך מהר. ממש ברגעים אלה, מישהו במשרד ראש הממשלה מתכנן את הפעם הבאה שהוא יקיא לנו על הנעלים.

ואחרי כל החרא הזה של יחסינו עם העולם (תאמינו לי, צבועים, כולם צבועים!) כמה מילים לתומכינו ומתנגדינו כאן בציון:

אז שתדעו, שזה שהכרזנו על אוטובוסים ליהודים וביטלנו את ההכרזה על האוטובוסים ליהודים, זה לא כי אנחנו גזענים חלילה. זה כדי להראות לכם שיכולנו להיות גזענים אם היינו רוצים, אבל אנחנו לא. אנחנו רק שומרים לעצמנו את האופציה להיות גזענים.

ומחכים לתמיכה מהשמאל בגזענות. כי איך, איך אפשר להוביל מהלכים של הסכמה לאומית אם השמאל הבוגדני אף פעם לא מסכים? איך? אז הנה, שוב דפקתם אותנו ברחבי העולם והסתתם נגדנו את האנטישמים ואת גדעון סער.

אני מקווה שאתם מרוצים.

הרבה פעמים, אחרי שאני עונה לאנשים ששואלים אותי "צפריר, מיהו מנהיג אמיתי," אני חושב שחבל שלא עניתי שאני לא יודע.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

