שיטת ימימה למלחמה בעמותות הסמול

הבוקר התקשרה אלי אם שכולה כדי להביע את תמיכתה. אחר כך היא שאלה אותי אם יש לי את המספר של אברי גלעד.

שאלתי אותה למה היא צריכה את המספר של אברי גלעד, כי ממילא בדרך כלל תפוס אצלו וגם כן הוא לא עושה את המיונים לשעשועון הבא. ככה אני עושה כשאנשים מנסים להתקבל לתוכנית, שיחשבו שאני לא אברי אלא מישהו אחר.

אז היא הסבירה לי שבארגון של האלמנות ויתומי צה"ל יש עכשיו דיבור שאברי יעשה ספיישל יתומים ואלמנות של 1 נגד 100: ה-1 יהיה שוברים שתיקה וה-100 יהיו שוברים עצמות. חחח, היא צחקה, ואני מאוד התרגשתי, כי לא כל יום אתה שומע אם שכולה צוחקת.

וגם חשבתי שזה אחלה רעיון. אז הודיתי לה על קורבנה והיא הודתה לי על התוכנית ואיחלתי לחייל בהצלחה.

אחר כך כבשתי המישמישים, צרבתי את הקבלה, ירקתי שלוש פעמים ולא שכחתי להוסיף קצת קימל לריבה.

אחורי זה הוצאתי ארבעה ספלים שגנבתי מלנדוור, סגרתי את התריסים, והלכתי לתקשר עם ימימה. כשהיא ענתה אמרתי לה "ימימה, ימימה כפרה, התהפכה לי התודעה."

"זה לא ימימה, זה ניסים מהמוסך. תפתח. הבאתי לך את הג'יפ לקסוס ההיברידי. בדקנו, ועכשיו אתה יכול לתדלק יופי גם עם דם של ערבים."

חזרתי לימימה. בהתחלה עשיתי נשימות: שלוש קצרות, אחת ארוכה ואז יוסוף. למדתי את זה מהפזמון של גבעת התחמושת. וככה ניסיתי וניסיתי עד שאי אפשר היה להישאר בחדר. אז עברתי לחפש אותה בפייסבוק, וכתבתי "ימימה ימימה סרט פורנו ביתי," עד שמצאתי אותה.

"עברתי מהפך תודעתי!" צעקתי לה.

שתקה.

"נצח ישראל לא ישקר!"

לא ענתה.

"לא נשכח ולא נסלח, נחשוק שפתיים ונכניס ת'בטן ונזכור את כולם!"

לא ענתה. במקום זה שמעתי קול באוזניה את ערגלית, המפיקה בת ה-15 בגל"ץ: "אברי אברי, שלא תשכח שאתה בשידור," והיה לה קול מלטף שהזכיר לי רוח בוקר קרירה בכנרת ודובדבנים עסיסיים ישר מהעץ ועומס בכביש 463.

"לא נשכח," לחשתי. "לא נשכח".

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

