האירוע הכי מהמם בגיהנום

בבוקר בבוקר כשאני קם שואלת אותי הילדה הקטנה שלי, נו אבא, איך היה האירוע של המקום הכי חם בגיהנום בצוותא?

אחורי זה אני הולך לזוהר למכולת להביא לחם, והוא גם כן שואל אותי איך היה האירוע של המקום בצוותא. וכשאני לוקח את הקטנה לבית הספר? המורים שואלים אותי איך היה האירוע של המקום בצוותא, וגם ההורים שואלים אותי איך היה האירוע של המקום בצוותא.

בדרך חזרה מבית הספר, אני פוגש את רביב דרוקר, והוא שואל אותי למה הצבעתי לדני בן עטר בקק"ל. אז אני מסביר לו שאני מסיפור אחר.

ובעבודה ובבריכה ובשדירה, אנשים כל הזמן שואלים אותי איך היה האירוע של המקום הכי חם בגיהנום בצוותא. "בגיהנום או בצוותא?" אני עונה. "בשניהם!" הם מתעקשים.

אז הנה וידאו של כך זה היה. כלומר הרבה וידאואים. וידאואים כחול אשר על שפת היוטיוב. וביניהם, מכוער ואינטליגנטי במידה ומדכא בעליל: סחבק.

לכו לראות, ולכו לתמוך במקום הכי חם בגיהנום. עזרתכם דרושה עד מאוד:

אפשר לשלשל מזומנים פעם אחת, אבל עדיף כל חודש. פה:

http://www.ha-makom.co.il/support

ואפשר גם לקנות חולצות לוהטות פה:

http://shop.ha-makom.co.il/

תודה וברוכים תהיו. ולכו לראות את הוידאואים. והקליקו, הקליקו, הקליקו. הקליקו כאילו ההקלקה מקרבת את הגאולה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

